bertonejaap
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Belgische moppen over Hollanders

za feb 25, 2006 21:30

Loopt een oude Ollander over de wallen, zegt een van de aanwezige hoertjes: "Even trekken opa?' Zegt opa terug:"Nee dank je wel juffrouw het gat al snel genoeg zo"
ooit: 5 x sud, 2 x 33 guilietta en 155 en 33 sw 1.7 145 1.4 ts 156 sw 1.8 ts, 147 1.6 ts

nu in het bezit van een 147 JTDm (150 pk) en een bertone 2l, is in restauratie

matra sports
Guru
Guru

za feb 25, 2006 21:44

@ Marian : The Ramones...... :thumbs:

²Kristal : Volgend weekend al :wink: . Helaas laat het weer de koersbanaan niet toe 8)

Ja heel leuk dit gedoe in dit lijntje !!! :jumping:

Toen de ark van Noach op de berg Ararat was vastgelopen mochten de dieren uit de Ark. Noach vroeg aan elk van de dieren waar ze naar toe gingen. Als eerste kwam Noach bij de kameel... Noach: "Zeg kameel, waar ga jij eigenlijk naar toe?" Kameel: "Ik ga naar Egypte." Noach: "Naar Egypte? Maar waarom dan?" Kameel: "Mijn vader kon goed tegen de droogte, ik kan goed tegen de droogte en mijn kinderen zullen ook wel goed tegen de droogte kunnen." Noach: "Nou dan heb je de juiste keuze gemaakt. En jij geit waar ga jij naar toe?" Geit: "Ik ga naar Zwitserland." Noach: "Naar Zwitserland? Wat moet je in dat koude, bergachtige land?" Geit: "Mijn vader kon goed klimmen, ik kan goed klimmen en mijn kinderen zullen ook goed kunnen klimmen." Noach: "Dan spreekt het voor zich dat je naar Zwitserland gaat. En jij Nijlpaard waar ga jij heen?" Nijlpaard: "Ik ga naar Nederland!" Noach: "Naar Nederland, wat moet jij nou in dat kikkerlandje?" Nijlpaard: "Mijn vader had een grote bek, ik heb een grote bek en mijn kinderen zullen ook een grote bek hebben!" :wink:

matra sports
Guru
Guru

za feb 25, 2006 21:47

hoppa

Een Belg staat 's morgens op en gaat eieren rapen in zijn tuin. Hij raapt ze op en ziet dan dat er een ei bij de buurman is terechtgekomen (De buurman is een Nederlander), de Belg doet aanstalten om het ei uit de tuin van de Nederlander te halen, maar deze ziet dat en is daar helemaal niet tevreden over, want alles wat op zijn grondgebied ligt is zijn eigendom (Dat denkt hij althans).
Zegt de Belg: "We zullen er een wedstrijd om doen". De Nederlander gaat ermee akkoord, in de wedstrijd draait het erom elkaar om de beurt in het kruis te trappen en de eerste die het uitschreeuwt van de pijn heeft verloren. "'t is goed", zegt de Belg, "ik zal beginnen te trappen". De Belg trapt heel hard in het kruis van de Nederlander, de Nederlander maakt alle danspassen van de wereld maar doet zijn mond niet open. Na een kwartier bijkomen zegt de Nederlander "Nu is het mijn beurt". Zegt de Belg: "'t is al goed, je mag het ei houden!!".

Afbeelding

Ziet er echt slechter uit als een echte hangoor ist nie ? :wink: 8) :wink: 8)

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Belgische moppen over Hollanders

za feb 25, 2006 21:49

hoppa

Een Belg staat 's morgens op en gaat eieren rapen in zijn tuin. Hij raapt ze op en ziet dan dat er een ei bij de buurman is terechtgekomen (De buurman is een Nederlander), de Belg doet aanstalten om het ei uit de tuin van de Nederlander te halen, maar deze ziet dat en is daar helemaal niet tevreden over, want alles wat op zijn grondgebied ligt is zijn eigendom (Dat denkt hij althans).
Zegt de Belg: "We zullen er een wedstrijd om doen". De Nederlander gaat ermee akkoord, in de wedstrijd draait het erom elkaar om de beurt in het kruis te trappen en de eerste die het uitschreeuwt van de pijn heeft verloren. "'t is goed", zegt de Belg, "ik zal beginnen te trappen". De Belg trapt heel hard in het kruis van de Nederlander, de Nederlander maakt alle danspassen van de wereld maar doet zijn mond niet open. Na een kwartier bijkomen zegt de Nederlander "Nu is het mijn beurt". Zegt de Belg: "'t is al goed, je mag het ei houden!!".

Afbeelding

Ziet er echt slechter uit als een echte hangoor ist nie ? :wink: 8) :wink: 8)
zie vorige pagina :wink:
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

matra sports
Guru
Guru

za feb 25, 2006 22:08

@Graffiaturi. potver heb ik wat gemist ik zie het niet ( vna 6 hertog Jan al en enkele anderen uit België 8) ). Vertel me de kloe :wink:

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Belgische moppen over Hollanders

za feb 25, 2006 22:28

Belgen slimmer dan vele denken!!
Een Belgische boer woont net aan de grens met Nederland en zijn buur is dan ook een Hollandse boer.
De twee hebben altijd een goede verstandhouding gehad tot een treurig incident die relatie vertroebeld heeft.
Het zat zo...
De Belg had een kip die elke ochtend een ei legde, en hem telkens een kakelvers ontbijt bezorgde.
Op een mooie ochtend ziet hij zijn kip op het land van de buurman. Ze legt haar ei en de Hollander raapt het op.
De Belg stapt op zijn buur af en vraagt het ei terug.
Die weigert omdat de kip het ei op zijn land gelegd heeft en alles op zijn land is dan ook van hem.
De twee staan een hele tijd te discussieren tot de Belg met een oplossing op de proppen komt...
Kijk, zegt hij, bij ons in Belgie , als we een onoplosbaar geschil hebben, gebruiken we de methode van de harde kloten...

Wat?, vraagt de Hollander.
De harde kloten.
Het is heel simpel: ik schop je in je kloten en kijk hoelang het duurt voor ge terug rechtstaat.
Dan schopt gij mij in mijn kloten en kijkt hoelang het duurt voor ik recht sta.
Degene die het snelst rechtstaat, heef gewonnen. De Hollander gaat akkoord.
De Belg doet zijn klompen aan, neemt een ferme aanloop en schopt de Hollander kei-en keihard in zijn ballen.
Die valt huilend naar zijn kruis grijpend op de grond .
De tranen lopen over zijn wangen, hij kan nauwelijks ademhalen, hij rolt over de grond, heeft geen gevoel meer in zijn .

enfin, you get the picture.
Het duurt meer dan 30 minuten voor hij kan rechtstaan. Als hij dan wankelend op zijn benen staat, zegt hij: Nu is het aan mij.

Zegt de Belg: Nee, laat maar. Ge moogt het ei hebben
deze dus :wink:

is wel niet helemaal dezelfde, maar lijkt er sterk op

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

zo feb 26, 2006 11:11

De ollandse regering komt bij de belgische op bezoek,
Zij zeggen van: "Jullie kunnen altijd zo om ons lachen,
kunnen jullie niet eens iets doen zodat wij ook kunnen lachen?"
De belgische regering denkt even na en zegt dan:
"Oke, we weten wel wat, wacht maar af."
Een maand later staat een belgische brug midden in de Sahara!
Al die miljoenen ollanders lachen zich te pletter.
De volgende maand komt de ollandse regering weer op bezoek en zegt van:
"Die brug staat er nu al een maand, de lol is er wel vanaf, jullie kunnen hem wel weghalen."
Waarop de belgen antwoorden:
"Tja, we willen wel, maar toen we hem wilden afbreken zaten er tientallen ollanders op te vissen!"
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

matra sports
Guru
Guru

zo feb 26, 2006 12:02

²Graffiaturo : nu zie ik het :wink:

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 27, 2006 23:18

Waarom zijn de belgen het enige volk dat 3 keer om dezelfde mop kan lachen??????????

de eerste keer als de mop verteld wordt

de tweede keer als de mop wordt uitgelegd

en de derde keer als ze de mop eindelijk snappen

Terug naar “Het Forum Café”