Paul je hebt ook een PB!Bij Auto Zeitung is in januari '77 een zilveren sprint getest. Hierin een kleine maar duidelijke foto van het rode geblokte interieur.
Ik zal hem voor je inscannen, check PB
Paul
Paul je hebt ook een PB!Bij Auto Zeitung is in januari '77 een zilveren sprint getest. Hierin een kleine maar duidelijke foto van het rode geblokte interieur.
Ik zal hem voor je inscannen, check PB
Paul
Als je dat wilt doen: graag! Bedankt alvast!Heb intussen ook wat interieur foto's gevonden, mocht het nog nodig zijn dan wil ik ze wel even voor je inscannen.
Wat Marcel zegt lijkt mij het juiste antwoord, maar kan me alleen niet voorstellen dat je dat niet wist.Heb de test aan je mailadres gestuurd Marcel.
Viel me trouwens op: in je avatar heeft de zilveren Sprint witte kniperlichtglazen in de bumper, in de test die ik je gestuurd heb oranje.
Rody, weet jij hoe dit zit??
Paul
Wist ik eigenlijk ook wel (tenminste, klinkt heel logisch), maar ik kan me niet voorstellen dat in bv. Italie alle sprints witte knipperlichten hadden. In de folders van de eerste serie zie je bij een rood exemplaar ook witte knippers.Wat Marcel zegt lijkt mij het juiste antwoord, maar kan me alleen niet voorstellen dat je dat niet wist.