Ik zal volgend jaar wel eens de Assepoester komen uithangen , maar alleen als jullie mij assisteren héIk voel me niet aangesproken....
Dus...Kristal, een oud ollands gezegd is "wie de schoen past......"
Kom jij dan ook om de stiefmoeder te spelen @@ ?Ah: Niet van glas dus maar van Kristal....
Die forummeeting gaat (zoals altijd) heel leuk worden!Kom jij dan ook om de stiefmoeder te spelen @@ ?Ah: Niet van glas dus maar van Kristal....
Kristal
Je hebt het boek goed ingestudeerd hoor , want het is helemaal juist . Dus bedankt voor de complimenten !!!euh....... ik ben er dus nog steeds net goed in
jullie zijn toch die dame en heer in het zwart?
dat bedoelde ik met outfit op elkaar afgestemd, en ik dacht dat ik op de foto hem in die 90 zag zitten.
maar als ik ernaast zat... sorry dan zal ik toch nog het smoelenboek ff beter moeten bestuderen.
Klinkt goed Rik, maarreh Alfa rosso? Ik dacht meer aan matzwart..... (was dat die nuova supert van je broer destijds?>mean met de hoofdletter M!!)nee, maar ik weet er bij mijn ouders een toppertje te staan in Spanje, zodoende..... Met koffertje.... 2.5V6, 80000 km op ut klokkie.... rosso alfa. Roestvrij.........
dus ik wacht even tot Paps en Mams weer die kant op gaan eind maart, dan maar scoren!
Rik
Ik vrees dat ge dan naderhand Uw kofferken wel eens kwijt zou kunnen zijn RikKristalleke op den zitting naast mij......