Hoi,
Een tijdje geleden heb ik mij hier geregeistreerd en wat rondgekeken, maar het het is er helaas nog niet van gekomen om mij voor te stellen. Dus ik dacht: vanavond moet het maar eens gebeuren.
Ik zal in het kort maar even wat over mijn autogekte vertellen, de rest van mijn leven lijkt me niet zo interessant voor jullie
26 Jaar geleden ben ik geboren en ook al 26 jaar lang autogek. Sinds het begin van de jaren 90 ben ik Italiaanse wagens echt leuk gaan vinden en dat is met name te danken aan de Alfa 155 en 146 en de Coupé Fiat. Sindsdien hangen er Alfa posters aan de muur, staan er Alfa schaalmodelletjes in de vitrinekast, liggen er een stapel Alfa-brochures in de kast, heb ik een Alfa-site gemaakt en ga zo maar door. Die site wil ik binnenkort nog weer even mee bezig, het menu staat me niet echt aan en het moet nog iets meer Alfa-gericht.
Drie jaar geleden heb ik mijn eerste auto gekocht (ook nog steeds mijn huidige) en dat was, je raadt het al, een Alfa. Een 146 1.4 TS L uit november 1999 om precies te zijn. Het wil nu niet zeggen dat ik andere auto's niet meer leuk vind, maar de Italianen blijven favoriet bij mij
Droomauto's (de ene is wat beter haalbaar dan de andere): Alfa SZ, Spider Serie 4, 75 3.0 V6, Lancia Delta HF EVO, Ferrari F355 Spider, Coupé Fiat.
Dat was het wel zo'n beetje, ik hoop dat ik Alfist genoeg ben voor dit forum.
Tot slot een nog maar even een foto van mijn vervoermiddel: