Ik kan ook gewoon doen hoor JJ . Leuk familiekiekje trouwens
Kristal
Mijn kop is te lelijk om aan het digitale celluloid te blijven plakken...
Ik vraag me trouwens af waar de foto's van Yuri en El Camino blijven? Volgens mij staat iedereen er nu wel op ongeveer behalve zij!
Och ik trek ook geen volle zalen maar als het goed is kijken ze toch meer naar m'n bella's (auto)Mijn kop is te lelijk om aan het digitale celluloid te blijven plakken...
Ik vraag me trouwens af waar de foto's van Yuri en El Camino blijven? Volgens mij staat iedereen er nu wel op ongeveer behalve zij!
Ohooh... je hebt toch zeker niet een foto van mij toevallig??...
Okee, hier ben ik dan. En ja, ik ben fan van de Ramones voor als het nog niet was opgevallen Ik vraag me trouwens af waar de foto's van Yuri en El Camino blijven? Volgens mij staat iedereen er nu wel op ongeveer behalve zij!
En dat houden we zo
En Yuri z'n kop heb ik inmiddels ook al gezien in dit topic, alleen z'n gezicht nog niet...
Eej el camino, was jij die dude met lang haar en lelijke sierstrippen voor een alfetta gtv onder zn arm?Ohooh... je hebt toch zeker niet een foto van mij toevallig??...
Okee, hier ben ik dan. En ja, ik ben fan van de Ramones voor als het nog niet was opgevallen Ik vraag me trouwens af waar de foto's van Yuri en El Camino blijven? Volgens mij staat iedereen er nu wel op ongeveer behalve zij!
En Yuri z'n kop heb ik inmiddels ook al gezien in dit topic, alleen z'n gezicht nog niet...
Nee... dat was een naamgenoot van jou!Eej el camino, was jij die dude met lang haar en lelijke sierstrippen voor een alfetta gtv onder zn arm?Ohooh... je hebt toch zeker niet een foto van mij toevallig??...
Grtz, fRank