ElCamino

Re: RE: HET GROTE SMOELENBOEK NIEUWE POGING

ma feb 27, 2006 22:37

Ohooh... je hebt toch zeker niet een foto van mij toevallig??

En Yuri z'n kop heb ik inmiddels ook al gezien in dit topic, alleen z'n gezicht nog niet...
Eej el camino, was jij die dude met lang haar en lelijke sierstrippen voor een alfetta gtv onder zn arm? :mrgreen:
Grtz, fRank
Nee... dat was een naamgenoot van jou!
Dat klinkt als Quadri75, de vorige eigenaar van mijn 75. (misschien daarom in de war?)

Iedereen die mijn gezicht wil zien krijgt daar zaterdag in Eindhoven de kans toe.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 27, 2006 22:39

Iedereen die mijn gezicht wil zien krijgt daar zaterdag in Eindhoven de kans toe.
Ik zal bij deze gelegenheid zorgen voor een goed gevuld EHBO-kistje voor de mensen onder u met een zwak gestel :mrgreen:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

ElCamino

ma feb 27, 2006 22:49

Ik zal bij deze gelegenheid zorgen voor een goed gevuld EHBO-kistje voor de mensen onder u met een zwak gestel :mrgreen:
Reukzout aanwezig! Ouderen en zwangere vrouwen dienen zelf extra medicatie mee te nemen.

Nou vooruit dan.
op deze foto vind je minimaal drie forumleden, waaronder mezelf. Meer mag ik echt niet prijsgeven :mrgreen:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ElCamino op ma feb 27, 2006 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.

wims
Guru
Guru

RE: HET GROTE SMOELENBOEK NIEUWE POGING

ma feb 27, 2006 23:09

Heb geloof ik nog niet in 't smoelenboek gestaan, maar dankzij Kristalleken lukt het toch. Links van die stoere achterkant van Yuri (K&N) sta ik aandachtig naar Sander z'n verhalen te luisteren.
@Yuri: indien ik nog een bruikbaar blokkie voor je weet PB ik je wel.

grtz, wim
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 27, 2006 23:17

Aangezien er kennelijk toch een perverse behoefte bestaat aan mijn voorkant en om te zorgen dat de bezoekers van de onderstel&wegliggingsdag zich niet 2 keer het leplazerus schrikken, bij deze, eerst in beschaafde modus:

Afbeelding

Helemaal links zit ik. In het midden, met het handtasje (...) een goede vriend die anoniem zal blijven (nee, da's niet ElCamino). Rechts, trots poserend met de chocomel, een van mijn broertjes.

Onbeschaafde modus:

Afbeelding

En:

Afbeelding

Geef toe, dat hadden jullie liever niet gezien :mrgreen:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 27, 2006 23:29

Heb geloof ik nog niet in 't smoelenboek gestaan, maar dankzij Kristalleken lukt het toch. Links van die stoere achterkant van Yuri (K&N) sta ik aandachtig naar Sander z'n verhalen te luisteren.
@Yuri: indien ik nog een bruikbaar blokkie voor je weet PB ik je wel.

grtz, wim
Fijn dat je aan me denkt :wink: maar ik hoef niet zozeer een blokkie, maar wel een rijdende V6 transaxle voor wenagh. Evt zelfs zonder blokkie, als-ie dan maar snel komt... dan kan het blokkie er nog in voor 7 april :!:

SPIDERVELOCE1750

ma feb 27, 2006 23:29

Aangezien er kennelijk toch een perverse behoefte bestaat aan mijn voorkant en om te zorgen dat de bezoekers van de onderstel&wegliggingsdag zich niet 2 keer het leplazerus schrikken, bij deze, eerst in beschaafde modus:

Afbeelding

Helemaal links zit ik. In het midden, met het handtasje (...) een goede vriend die anoniem zal blijven (nee, da's niet ElCamino). Rechts, trots poserend met de chocomel, een van mijn broertjes.

Onbeschaafde modus:

Afbeelding

En:

Afbeelding

Geef toe, dat hadden jullie liever niet gezien :mrgreen:
=D> En waarschijnlijk ook nog graag gehoord !!! :wink:

Dedju ... Ik meende hier een schone poepkes topic op te starten , maar daar is nu natuurlijk geen reden meer voor :mrgreen: :oops: :wink:

Kristal

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

di feb 28, 2006 11:40

Heb op mijn werkpc nog een Vader-Zoon foto van laatste SS Zandvoort:

Afbeelding

Dus hier 2 Alfa ingeburgerde mannetjes! :wink:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Marian
Member
Member

di feb 28, 2006 17:44

'Die ene met dat handtasje': voor de duidelijkheid, dat was MIJN tasje :wink:
Nu wacht ik op een duidelijkere ( :!: ) foto van El Camino/Gijs. Wel geinig dat je die foto van de tribune hebt gevonden! Ik ben toch wel duidelijk te herkennen dacht ik zo, met mijn zeer ' niet-naturelle' haarkleur... :banana:

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

di feb 28, 2006 19:36

Heu Elcamino, is dat in Drachten :roll: Komt me bekend voor :)

ElCamino

di feb 28, 2006 19:46

Nu wacht ik op een duidelijkere ( :!: ) foto van El Camino/Gijs. Wel geinig dat je die foto van de tribune hebt gevonden! Ik ben toch wel duidelijk te herkennen dacht ik zo, met mijn zeer ' niet-naturelle' haarkleur... :banana:
Ik heb m'n best weer gedaan. Toch nog een paar digitale foto's kunnen vinden ('k heb geen scanner).
Ik op het werk (ik heb m'n collega uit privacy overwegingen maar even een zwart balkje gegeven, nou niet meteen denken dat het een crimineel is ofzo :wink: ):
Afbeelding

Reeds eerder op internet te zien geweest (de figuur die net de sleuteltjes van z'n El Camino in z'n zakken stopt dus):
Afbeelding

Die andere foto was inderdaad op Drachten gemaakt. Vind Marian en dan links daarnaast Yuri en daarnaast ikke.
Hmm, het wordt toch eens tijd dat iemand een soort Alfa-gerelateerde foto van me maakt geloof ik.

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di feb 28, 2006 19:48

Kijk, nu worden we iets wijzer. :-k Is El Camino dan die met dat baardje? :-s
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

SPIDERVELOCE1750

di feb 28, 2006 20:26

Afbeelding
WOW !!! Nog een ( al is het dan kleurgewijs ) haargenoot erbij . De Rode Ridder 2 :lol:

Nu snap ik waarom ( I hear you calling ) Marian zo'n mooie kleurkes uitkiest :wink:

En nu den Bert nog ... 8-[

Kristal

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di feb 28, 2006 20:28

Kristal
Afbeelding

Den Bert. Rechts op den fotooken. :mrgreen:

SPIDERVELOCE1750

di feb 28, 2006 20:41

Kristal
Afbeelding

Den Bert. Rechts op den fotooken. :mrgreen:
Bedankt Klaas :!: Nu kan ik mijn verleidingstechnieken wel definitief in de schuif opbergen ... En ja , ik weet het , hij heeft zelf deze vergelijking al eens gemaakt , maar dat had ik ook al gedaan bij wijze van Pipi Langkous :shock: :wink:

Kristal

Terug naar “Het Forum Café”