Och, ik denk dat ik hem er gewoon " bij" wil houden. Ik denk niet dat ik hem veel "doordeweeks" zal gebruiken, maar hij wordt in elk geval leuk om tijdens circuitdagen te gebruiken. Het grote voordeel is ook dat ik er toch geen houderschapsbelasting voor hoef te betalen.
Maar, je weet nooit hoe het uiteindelijk gaat. Toen ik mijn Alfetta GT omgebouwd had naar een turbo, had ik ook al de intentie om hem te verkopen. Gewoon om op zoek te gaan naar een nieuw project.
Eigenlijk heb ik er nu ook teveel staan, en ik speel dan ook met de gedachte om de rode Alfetta GT(turbo) uiteindelijk toch weg te doen (evt. de techniek in de clubracer te bouwen), en dan de zwarte GT klaar te maken met een TS motor. Dan hou ik dus de clubracer en de zwarte GT en voor gezinsgebruik de 164TD, en dan heb ik dus wel weer een plekje voor die X-1/9 Bertone die ik ook al eerder op het oog had, en waarvoor ik in eerste instantie de zwarte GT weg zou doen.