As usual zitten jullie er weer eens naast....
Dat komt omdat wij wel van de Alfa Familia zijn
As usual zitten jullie er weer eens naast....
Wat ik nu niet begrijp is dat Ferrari zijn voorsprong ziet veranderen in een achterstand op een redelijk korte tijd... banden?? ik weet het niet.As usual zitten jullie er weer eens naast....
Inderdaad liggen ze bij Ferrari echt wel wakker van Toyota en de rest van de concurrentie....Ferrari heeft een behoorlijke inhaalslag te doen daar waar de andere constructeurs al ver in het seizoen 2005 met de 2006 ontwikkelingen bezig waren. Toyota had de 2006 wagen al heel snel en goed klaar.
Cash ?Wat ik nu niet begrijp is dat Ferrari zijn voorsprong ziet veranderen in een achterstand op een redelijk korte tijd... banden??
Is toch normaal. Het is vaker voor gekomen dat een team enkele jaren lang dominant is en dan weer een ander. Is niets mis mee, zolang er binnen dat team ook wat concurrentie is. Vind de seizoenen '88 en '89 nog steeds de mooiste. De strijd tussen Senna en Prost waren boeiend (met voorkeur voor Senna van mijn kant).Wat ik nu niet begrijp is dat Ferrari zijn voorsprong ziet veranderen in een achterstand op een redelijk korte tijd... banden?? ik weet het niet.As usual zitten jullie er weer eens naast....
Inderdaad liggen ze bij Ferrari echt wel wakker van Toyota en de rest van de concurrentie....Ferrari heeft een behoorlijke inhaalslag te doen daar waar de andere constructeurs al ver in het seizoen 2005 met de 2006 ontwikkelingen bezig waren. Toyota had de 2006 wagen al heel snel en goed klaar.
Vroeha was de combinatie Williams Renault een soort van succes nummer (J Villeneuve in z'n debuutjaar, D Hill)
Het gaat ook op en neer want waar is de tijd gebleven dat mclmerc. alle curps vol kon nemen wanneer de rest eraf stuiterde
Het is wel jammer dat niet alle leuke merken (lees masar alfa lancia) meedoen.
De regelgeving is idd ook vaak de start van een verandering in rangorde.wazige nieuwe regelgeving