jolinos

jammer

zo mar 05, 2006 17:47

Wat ik erg jammer vindt is dat de laatste tijd hier steeds meer klets en hoop onzin op forum wordt verkocht ,mensen worden aangevallen en advertenties worden afgekraakt. :cry:

Dit is echt iets van laatste 1/2 jaar, hoop dat we elkaar in toekomst met iets meer respect en alfa onderwerpen bezig houden. :D
Anders zal ook ik besluiten hier niet meer op forum te komen .
Hoop op positieve reacties en niet van nou dan kom je toch niet meer hier ben al ruim 11jaar SCARB lid dus geen nieuwkomer

Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member

RE: jammer

zo mar 05, 2006 18:01

Precies mijn mening Jolinos, maar in de eerdere gelijkaardige topics was dan de
algemene teneur " dan lees je het toch niet", ben dus ook steeds minder vaak op dit forum te vinden
omdat de zowat alle voor mij leuke topics verzanden in afzeiken van andermans spullen, zeuren over de prijs,
afdwalen van onderwerp, ......
trasforma il meglio in massimo

Giallo lord QV
Full Member
Full Member

zo mar 05, 2006 18:02

ja baal er ook van, ben benieuwd hoe ze dat 'te koop' gaan aanpakken...
echt jammers
niks is wat het lijkt

Raimon
Guru
Guru

zo mar 05, 2006 18:11

Is het nou echt nodig om hier wéér een topic over te starten?
156 SW 1.9 JTD

Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member

zo mar 05, 2006 18:14

@Raimon, dan lees je deze toch niet 8)
trasforma il meglio in massimo

Raimon
Guru
Guru

zo mar 05, 2006 18:15

Was te verwachten, zo'n reactie...
156 SW 1.9 JTD

charlotte

Re: RE: jammer

zo mar 05, 2006 18:17

Ben ik met je eens Raimon. Wellicht is het een idee om te bekijken waarom het een half jaar anders/beter was (ben zelf ook een groentje en ben ook niet bekend met de ongeschreven regels) en dan te bekijken welke maatregelen nodig zijn. Een schone taak voor de moderators en de oudgedienden hier?
Laatst gewijzigd door charlotte op zo mar 05, 2006 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mar 05, 2006 18:17

hahhaha tis idd wel jammer van de kleuterschoolmentaliteit die hier tegenwoordig schijnt te moeten heersen
met een "klik"knop en dat soort fratsen

als iemand iets te duur vindt en dat meld, is eigenlijk net zo nutteloos als melden dat heyt zonde is,. mooi ding en jammer dat ik geen ruimte heb en blabla
en ik stoor me er net zo weinig aan :wink:

maar die "klik"knop vind ik wel het zieligste dat ze hebben kunnen bedenken om niet te spreken van degenen die hem gebruiken :wink:
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

zo mar 05, 2006 18:38

Zucht...en dan nog het aantal slotjes van de laatste week. :cry:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

van G
Guru
Guru

zo mar 05, 2006 20:10

Zucht...en dan nog het aantal slotjes van de laatste week. :cry:
Ik heb de afgelopen week al meer slotjes gezien dan in de afgelopen 2 jaar :blue_confused:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Giallo lord QV
Full Member
Full Member

zo mar 05, 2006 20:36

Als je zegt dat iets te duur is dan ben je de sigaar, maar als je zegt dat de prijs goed is ; is er niks aan de hand. (moet je het wel op een fatsoenlijke manier brengen natuurlijk) mening is een mening.

En kom op, laten we elkaar geen mietje noemen, he Wie heeft hier op het forum €60000 liggen ?? niemand he !! iedereen wil voor een dubbeltje vooraan zitten hier, (ja ikzelf ook, we blijven hollanders he)
begrijp me niet verkeerd, vind het knetter irritant al die nuttelose reply's, kom eens met iets waar wij' wat aan hebben, zo zie ik het forum dingen te weten komen etc. wat boeit mij dat nou wat iemand duur of goedkoop vind.....etc.

8)
niks is wat het lijkt

Luc33
Guru
Guru

zo mar 05, 2006 21:44

Ben ik met je eens Raimon. Wellicht is het een idee om te bekijken waarom het een half jaar anders/beter was (ben zelf ook een groentje en ben ook niet bekend met de ongeschreven regels) en dan te bekijken welke maatregelen nodig zijn. Een schone taak voor de moderators en de oudgedienden hier?
Ik zie het als een virus. De een steekt de ander aan en zo heb je binnen de kortste keren een epidemie.....Het is namelijk makkelijker om negatief te zijn ( en te uiten ) dan positief. En als 1 iemand negatief over het forum is, kan deze meerdere personen meetrekken in een negatieve aflopende spiraal.

Dat denk ik ervan...... :lol:

kon het niet laten
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

Kosta
Guru
Guru

zo mar 05, 2006 22:24

Het valt mij iig op dat bepaalde posters de laatste tijd erg gauw met het vingertje wijzen. Als het niet over Alfa gaat maar over een onderwerp wat iets gevoeliger ligt dan normaal er meteen bovenop duiken, en de moderators volgen braaf.
Ik blijf overigens dit forum een van de leukere vinden en zal er altijd op terugkomen maar de sfeer is idd wat minder de laatste tijd. Het vervelende van het slotje is dat degene die waarschijnlijk de oorzaak van het (on)verdiende slotje niet meer de kans heeft om het eea wat duidelijker uit te leggen. Je blijft altijd verschil van meningen houden,alleen wat de een vrijheid van meningsuiting vind, vindt de ander niet kunnen op het Alfaforum. Weet wel dat er op andere forums niet zo streng word gekeken als hier de laatste tijd . Iemand die daar een verklaring voor heeft?
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Gerrets
Guru
Guru

zo mar 05, 2006 23:08

Laatst is mijn topic ook gesloten ik gebruikte een verkeerd woord. door reacties hierop verzand het onderwerp, en is het topic gesloten. Mensen die topics op dit forum plaatsen willen graag leuke en positieve reacties zien waar zij wat aan hebben. Dan zitten ze dus niet te wachten op antwoorden en reacties die niet over dat topic gaan.

Dus de beste oplossing is ben je het ergens niet mee eens pb diegene dan, dan blijft het tussenbeide en krijg je niet een heel topic met mensen die het wel of niet eens zijn met een niet aan de titel gerelateerde reactie. daardoor zullen andere leden gewoon reageren op hetgeen waar het topic over gaat en dan blijft de sfeer ook goed, want het is jammer dat hier nu al mensen vertrekken die al heel lang het scarb forum bezocht hebben.

gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Andretti Molletti

zo mar 05, 2006 23:11

Een aantal hier kent elkaar ook persoonlijk, dan gaat het communiceren hier wat makkelijker. Je kan elkaar ook meer zeggen om het zo maar uit te drukken.
Een aantal hier doet ook daadwerkelijk iets voor de SCARB, en een aantal hier draagt ook "inhoudelijk" bij aan het forum.
Een aantal zit er voor de gezelligheid.
En nog een aantal zit zich blijkbaar dood te ergeren.

Als goed burger is het je plicht te helpen, de maatschappij te helpen wel te verstaan.
Een kleuterschool en een klikspaan dat is wat kort door de bocht.
Dankzij de mensen van de SCARB (incl de Moderators!!) heb je je evenementen en je Klaverblaadje.
Heb je je club!! En natuurlijk je forum!!

Dankbaar hoef je niet te zijn, maar om ze voor klikspaan uit te maken...

Ja, ik gebruik die knop!!
En ik ben een klepzeiker!!
Ik organiseer(de) een hoop... en Schrijf... of wordt het schreef????..... een hoop...

ach weet je ... ik schrijf voor mezelf.. en ik organiseer voor mezelf...
en als het je niet bevalt.. dan klik je mij toch weg!!!

Druk op de Afbeelding als je mij weg wilt hebben, want ik KLIK!!!
en wees bewust dat je dan ook niet meer die stomme Technische artikelen hoef te lezen en op het Spettacolo niet meer technisch afgekeurd kunt worden door mij!! Op de BLR zal je nooit meer lastig gevallen worden als je stilstaat in the middle of nowhere.. en evenementen.. die zullen er heus wel weer komen.. dus wees niet bang..
Klik deze klikker maar weg, de maatschappij is er mee geholpen!!!
Het is je plicht!!

Terug naar “Het Forum Café”