Ik weet niet wat ik van die Spijker moet zeggen, maar er zitten wel een aantal leuke details bij.
Verder vind ik hem in grote lijnen oer en oer lelijk.
Ja, hier heb ik dus ook mijn steentje aan bijgedragen. Hollands glorie heerst!elCamino!!!!!Dit is ook Dutch design & indrukwekkend:
Een suv = suf, imho
Helaas is het tegenwoordig Amerikaans.Ja, hier heb ik dus ook mijn steentje aan bijgedragen. Hollands glorie heerst!
hee wim koop een hamer en sla er dan wat spijkers in...Ik weet niet wat ik van die Spijker moet zeggen, maar er zitten wel een aantal leuke details bij.
Ben jij nog bezig met hamertje tik joh?hee wim koop een hamer en sla er dan wat spijkers in...Ik weet niet wat ik van die Spijker moet zeggen, maar er zitten wel een aantal leuke details bij.
Dat we nu toch echt alle drugs gelegaliseerd hebben?!? Hoe heeft dit anders kunnen ontstaan.......Ik ben benieuwd wat men bij Top Gear gaat zeggen mocht ie ooit in dat programma verschijnen ...
Mee eensSinds de herstart van het merk door meneer Muller hoor je al over orders en vooral over de hoeveelheid daarvan. Geeft natuurlijk niet en je moet het vooral positief zien natuurlijk. Zeker als (tweede) nederlandse autoproducent doet hij het helemaal niet slecht. Ondanks het discutabele ontwerp verdient het hele spijker verhaal alle respect.
Talentvolle ontwerpers
Ik was erg benieuwd naar het eindresultaat, maar dit kan niet waar zijn. Wat een gedrocht. Wie gaat er zoiets kopen? ( sorry, kon de kotssmilie niet vinden. )
Ja vind ik ook, ze moeten zich niet gaan bemoeien met SUV's.spyker auto's zijn leuke wagens maar dit is.....