Kan iemand mij vertellen waar ik op moet en kan letten als ik een gebruikte alfa 166 2.5 V6 wil gaan kopen? Ben met name geinteresseerd in de zwakke punten van deze auto.
Hoor het graag
ciao
B
Behalve als Diele 'm terug aan elkaar bakt, dat scheelt wel wat pleurosEn wisselstukken o.a. uitlaatdempers etc kosten stukken van mensen :
Klopt het dat er in italië een 2.0 V6 Turbo is geleverd Zo ja dan lijkt mij dat de beste optieDat zijn nou de antwoorden die ik zoek..
Kwa budget kan ik weinig melden, alleen dat ik het apparaat uit Italie ga importeren daar ze behoorlijk goedkoper zijn !!
Moet alleen nog ff een verzekering voor de terugreis zien te regelen.
Afijn misschien dat ook hier antwoord op is..
B rend!
ja dat klopt 220 pktjes uit een 2.0 V6.. maar ja ben niet zo van de turbo's, dat zijn toch vaak dure onderdelen.. en ik ken de rijstaal van de gemiddelde italiaan..
Dus voor mijzelf heb ik niet deze optie!
Van dit kaliber auto moet je tussen de 2000 en 2500 rekenen voor het importeren (BPM plus keuringskosten etc..) Maar nogsteeds zou ik willen weten hoe je een auto zonder nederlands kenteken kunt verzekeren..
B
Wat ik vooral een zwak punt vind van de 166 is dat ie niet bij mij thuis op de oprit staat te glimmen
Groet, Ro
Nee groene platen zijn enkel bedoelt voor een proefrit met een auto die in de bedrijfsvoorraad van de garage/eigenaar van de platen staat.Groene platen kan ik wel regelen, das geen probleem... maar daar mag je mee in het buitenland rijden? En zijn deze dan ook in het buitenland verzekerd?
foto's zien er goed uit..
maar ja het wordt een zilvere...