Was ik weer even. De auto is inmiddels 1500 kilometer in bezit en ik ben erg enthousiast over de auto, wat een pret om mee te rijden. Het is dagelijks vervoer en daarvoor is'ie super, lekker relaxed en heerlijk zitten en sturen. Als ik dan even zin heb gaat het gaspedaal naar beneden en is het apparaat nog erg snel ook. De fabrieksopgave voor de acceleratie van 0-100 wordt opgegeven op 6,9 en Road&Track testte hem op 6,4. Ik hou het er maar een beetje tussen. Eigenlijk boeit die sprint me niet zoveel, wat ik veel belangrijker vind is het onderstel, en dat is ECHT goed, wat een wegligging zeg. Ik ben gezien mijn werk heel wat ervaring met verschillende (erg snelle) auto's dus mijn referentiekader is aardig groot. Dit moet destijds echt een topauto zijn geweest!
Door Alfatje: ben het met wim eens ik loop nog liever dan dat ik me daarin moet voortbewegen.......lijkt op dit die porsche...
Nou ik hoef me er ook niet IN voor te bewegen maar erMEE. En ja, ieder zijn smaak, ik vind over het algemeen ook italiaans-minded qua auto's maar heb geen oogkleppen op voor ander moois en goeds...
Door Robert 75 V6: Dit vind ik echter een hele mooie coupe, niet zo protserig en wél een hele echte rijdersauto.
Dank u! Helemaal met je eens!
Door Squadra Leo: Sympathieke reactie !.
Ach ja...
Door Maarten: Mmmkay, dat is ook een manier om ernaar te kijken.... merktrouw en all that...
Je haalt me de woorden uit de mond...
Tot slot nog even een fotootje van mijn daily-driver en dan gaan we het weer over Alfa's hebben! (Sjezus wat zit ik op een zonnetje voor mijn Supertje te wachten!!!)