Ja, de stemming zat er goed in, ze vlogen me links en rechts om de oren...
p.s. hoe laat??
hehehe, lijkt me een goede tijdDe Tomaten???
GTSTTIJD??
nou een seizoen met de Squadra Italia is geweldig, waar kan ik het programma vinden, wil die ouwe vos wel eens zien rijdenJa leuk is anders, maar hij staat maar te staan...
2 bertones en 2 75's is teveel.
Daar ik de gele bertone absoluut niet weg wil doen en net begonnen ben met de 75 Dreeser.. niet voor de auto, maar voor het racen en evt een licentie te halen moet de 75 Numerata plaats maken.
Met dat geld moet het me lukken een redelijke Dreeser te bouwen en wat geld te hebben om een seizoen met de Squadra Italia mee te doen.
Het is een rationele keuze, emotioneel had ik anders gekozen maar helaas..
Daarnaast is het wel zo dat de auto niet weggaat voor een weggeefprijs.. dan stal ik haar wel tot betere tijden
Ik moet daarbij ook vertellen dat het rijden me momenteel meer vreugde brengt dan het sleutelen...
Zal de leeftijd wel zijn
Bedankt voor de kers op de taart Cor Ook mooi dat je der aan gedacht hebt , maar bij mij thuis isVerrek, we hebben vandaag una giornata particolare:
La Giornata Internazionale delle Donne helemaal vergeten, en nog wel op woensdag...
Kom op Romeo's, tijd om de Giulia's eens te 'verwennen'..
Was het gisteren vrouwendag???? Hmmmm, niets van gemerkt. Maar nu is mijn lief dan ook elke dag lief voor me!! Bedankt voor het plaatsen van deze pracht foto, vandaag dan ook weer een beetje vrouwendagVerrek, we hebben vandaag una giornata particolare:
La Giornata Internazionale delle Donne helemaal vergeten, en nog wel op woensdag...
Kom op Romeo's, tijd om de Giulia's eens te 'verwennen'..
http://www.gclooney.com/