Bijv. een duim van een porsche rijder oa
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Of langs een druk terras rijden, een kerel staat op en schreeuwt: Wow das een mooie alfa!!!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nou zag de Giulia er ook wel heel stoer uit.
![Afbeelding](http://members.lycos.nl/alfa_lusso/alfagiulia_3.jpg)
Die Sud is gesloopt!Huhhh alessandro wat is er met die sud gebeurd??? Of wat het dan ook mag zijn
![]()
![]()
Rens
Bij de 156 sedan dacht ik oeiHet is maar goed dat veel mensen vooroordelen hebben over Alfa anders zou immers iedereen Alfa gaan rijden en dan wordt het zo'n massabak!
Met een Alfa onderscheid je je immers van de grijze massa!
En wat lach ik toch hard bij het stoplicht om de jochies in de Civic's en Calibra's. Ze zijn makkelijk herkenbaar: meestal dragen ze een petje, een uitlaat waar menig schoorsteen jaloers op is, een spoiler hoger als de auto, een radio die duurder is als de auto en bovenalles: ze hangen meestal zover naar rechts dat ze bijna op de bijrijdersstoel zitten!
Hadden jullie de petjes achterstevoren op dan? En keiharde rapmuziek aan zeker.Toen Cor en ik afgelopen zondag met de kap open voor het verkeerslicht stonden te wachten stonder er achter en naast ons twee (bij elkaar horende) Honda's, gevuld met 'petjes'. De heren liet duidelijk hun waardering blijken![]()
Of zou dat komen omdat Cor en ik ook petjes droegen...