Ander antwoord:
Nee, want auto die mee mag doen bij 1 van de registers (Alfetta Gt) past niet in onderdelen in kofferbak van de 156
Ander antwoord:
Nee, want auto die mee mag doen bij 1 van de registers (Alfetta Gt) past niet in onderdelen in kofferbak van de 156
Je betaald inderdaad bij de inschrijfbalie op 23 april die 8 euro, en je mag de auto ook nog bij het register parkeren. De Registerleider bepaald aan de hand van de verdeling in zijn registervak de plaats waar de auto komt te staan.mag je als niet meer lid toch deelnemen aan de registerdag? en dan ook parkeren bij desbetreffend register. ik las ergens dat er dan een bedrag van 8 euro wordt gevraagd? wie weet er meer van?
Inschrijfnummers bij een register zijn op deze dag voor ons als organisatie niet van toepassing. Het enige wat telt is het tonen van je SCARB clubpas 2006. Die betalen dus geen 8 euro. Aan de hand daarvan kan de inschrijving plaats vinden. Dit geldt ook voor mensen die geen registerauto hebben, maar wel komen. Wij hebben daar extra parkeer ruimte voor op het terrein.bij deze een vraagje
ik heb mijn sprint wel laten registreren bij Ed
hangt hier bv ook een nummer aan vast ?