ik ga voor hem
en dit team
ben eigelijk altijd al mc-laren fan geweest....
Nou, die heeft het vandaag dan ook wel heel goed gedaanik ga voor hem
en dit team
ben eigelijk altijd al mc-laren fan geweest....
Nou, die heeft het vandaag dan ook wel heel goed gedaan
Je weet toch dat petjes hier 'not done' zijn ( tenzij je er zelf mee op de foto staat, dan mag het wel )Nou, die heeft het vandaag dan ook wel heel goed gedaan
Ik zie die duitser liever niet winnen, die hoort gewoon niet in een Ferrari, die hoort in één met een ster erop.Blij dat Fisichella heeft gewonnen! Altijd blij zolang Alonso niet is. Nog blijer als het weer Ferrari is, maakt niet uit wie er in zit
[Ik zie die duitser liever niet winnen, die hoort gewoon niet in een Ferrari, die hoort in één met een ster erop.
Zal echt een gat in de lucht springen als hij uit de formule 1 stapt.
Ik zie die duitser liever niet winnen, die hoort gewoon niet in een Ferrari, die hoort in één met een ster erop.Blij dat Fisichella heeft gewonnen! Altijd blij zolang Alonso niet is. Nog blijer als het weer Ferrari is, maakt niet uit wie er in zit
Thanks broer!!Ik zie die duitser liever niet winnen, die hoort gewoon niet in een Ferrari, die hoort in één met een ster erop.Blij dat Fisichella heeft gewonnen! Altijd blij zolang Alonso niet is. Nog blijer als het weer Ferrari is, maakt niet uit wie er in zit
ik ook