Ooooohhhhhhhhhhh..............daar was je dus.Wel een goede smoes trouwens,tuinmeubels kopennou nou nou hoe was het?????
nog even in Assen aangeweest bij het Spoilerspectacel van Automaxx?????
Ooooohhhhhhhhhhh..............daar was je dus.Wel een goede smoes trouwens,tuinmeubels kopennou nou nou hoe was het?????
Dan ben je niet de enige iig.. Een kruis en een ster zijn idd duidelijk iets anders,( In de de Drentse Wimpel die je een paar keer onderweg zag, zat overigens wel 1 kruis , maar een wimpel is weer geen vlag he... ) Ik zie het maar als "de grap" :van het spel, anders ga je sterretjes zien.Een voorbeeldje: over het aantal kruisjes in de drentse vlag: antwoord was Zes, maar volgens mijn waren het geen kruisjes maar sterren. Bij een vorige rit zou dit juist een strikvraag kunnen zijn, dus het is soms erg moeilijk hoe je de vragen moet interpreteren.
dat was de mijne, krukaslagers eruitIk heb alleen een 155 op een autoambulance zien staan. Toch best waardeloos als je zoiets overkomt.en hoe ist geweest???
Een Alfasud in heel goede staat.
Rody: check mail plaatjes "geleend" van het AW-forum)
Kon er helaas niet bij zijn, zit ziek thuis. Komt deze Sud uit Valthermond Kas? Heb je er misschien nog meer foto's van (of iemand anders misschien) ?
Vr gr,
Rody
Ik ben het er helemaal mee eens. De vraag over smederij Zomers en wat ze verkochten vonden wij ook twijfelachtig. Maar bij vorige ritten was er wel eens meer twijfel over de vraagstelling en de antwoorden.Het enige juiste antwoord had natuurlijk 0 moeten zijn. Geen probleem iedereen kan een foutje maken! Maar het zou de EC sieren als ze hun fout toe zouden geven, zodat we in het vervolg van het seizoen weten waar we aan toe zijn. Geeft verder niks.