Oja... waar heel Gent om draait:
dat stukje van de auto naar de voordeur... kun je dat wel zelf vinden dan???Mag ik een ?
Ben nu al de hele avond bezig met een pda-navigatie-ding dat niet werkt & stop er nu mee anders zit er zo meteen een gat in de ruit en ligt er een pda-navigatie-ding buiten
Doe maar een dubbele trouwens, én een rondje voor de hele zaak
Waarschijnlijk ben je niet zo dom als ik, maar ik dacht ook dat ik te maken had met een niet werkende pda-navigatie (Acer n35). Ontvangst begint pas buiten. Heb geloof ik bijna een hele dag op signaal zitten wachten ( binnen )Ben nu al de hele avond bezig met een pda-navigatie-ding dat niet werkt & stop er nu mee anders zit er zo meteen een gat in de ruit en ligt er een pda-navigatie-ding buiten
Wat is het probleem ben geen expert maar heb ondertussen ook al een en ander meegemaakt met die krengen.Mag ik een
Ben nu al de hele avond bezig met een pda-navigatie-ding dat niet werkt & stop er nu mee anders zit er zo meteen een gat in de ruit en ligt er een pda-navigatie-ding buiten
Het probleem: vroegah (half jaartje geleden) werkte -ie perfect, met tomtom 3. Ik heb toen gebruik gemaakt van de "upgrade voor weinig" van tomtom, en heb TT5 erop gezet. In het begin werkte alles redelijk (eigenlijk goed, behalve dat de snelheids-aanduiding niet 100% was en dat -ie niet aangaf, met hoeveel satelieten hij verbinding had). Toen ik het apparaat 1 x te lang ongebruikt had laten liggen was de accu én de back-up batterijleeg, m.a.w. een harde reset en ik mocht alles opnieuw installeren Resultaat: TT5 krijgt geen verbinding met welke sat dan ook . Ik heb toen een voedingetje gekocht om thuis te kunnen experimenteren. Apparaat opnieuw hard gereset, TT3 erop en................ die werkteWat is het probleem ben geen expert maar heb ondertussen ook al een en ander meegemaakt met die krengen.Mag ik een