Roeltje 164

RE: Welk team voor 2006??

zo mar 19, 2006 18:38

daarom... skip ferrari en de minder prettige duitser, jammer dat Alonso niet gewonnen heeft, ook Jammer van Kimi, Hij is de Gekste vind Ik.... :driving:
Maar have fun met discusiëren :lol: :lol: :lol:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: Welk team voor 2006??

zo mar 19, 2006 21:11

en weer mooie 1-2 voor renault
eigenlijk wel blijd at het de feraris dit jaar nier worden
en allang blij dta het die akelige schoenmaker nie is
Hoe kom je er in godsnaam bij na 2 races dat de ferrari's het dit jaar niet worden :?
Helderziend :shock:

Mooie wedstrijd overigens, valt wel op dat er veel motorschade's zijn tov vorig jaar.
De V8 had kostenbesparend moeten werken, dat gaat zeker niet lukken zo.
Met een geknepen V10 was dat wel gelukt.........

Ook fijn dat Massa voor Schumacher mocht blijven, ik was er ff bang voor :roll:
Dit zal hem goed doen en meer zelfvertrouwen geven.

Ook Nico Rosberg liet zien uit het juiste hout te zijn gesneden jammer dat de motor ook hier het begeeft!

Kosta
Guru
Guru

ma mar 20, 2006 00:11

Schumacher is een topper, absoluut en niemand gaat 'm ooit nadoen wat hij heeft gepresteerd. Maar.....ik denk persoonlijk dat en Alonso en Raikonen grotere talenten zijn. Het heeft natuurlijk ook met het materiaal te maken in hoeverre je als topcoureur word beschouwd. En ik geloof dat Michael daarin niet mag klagen.
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

JRX164
Member
Member

ma mar 20, 2006 07:14

Schumacher is een topper, absoluut en niemand gaat 'm ooit nadoen wat hij heeft gepresteerd. Maar.....ik denk persoonlijk dat en Alonso en Raikonen grotere talenten zijn. Het heeft natuurlijk ook met het materiaal te maken in hoeverre je als topcoureur word beschouwd. En ik geloof dat Michael daarin niet mag klagen.
Nou goed dan, zoals de Cup-a-Soup al zegt; "Succes is een keuze". Natuurlijk moet iemand in de aanleg talent (+ affiniteit + doorzettingsvermogen) hebben om een topper te kunnen worden. Vooral in een vroeg stadium is dat noodzakelijk om op te kunnen vallen. Wat denk ik nodig is om echt een topper te kunnen worden en, voor langere tijd, te blijven, zijn leiderschapskwaliteiten, analytische vaardigheden en uitstekende communicatie-skills en een professionele houding. Wat Schumacher in deze een topper maakt, is dat hij die kwaliteiten, vaardigheden, skills en houding tot in de finesses bezit. Van een emotionele happening van zo snel mogelijk rondjes rijden, heeft hij het als geen ander tot een professioneel instituut omgevormd. Hij dwingt dus af dat er naar hem geluisterd wordt, dat er een duidelijke leider in het team is. Hij is verder in staat om niet alleen van zichzelf te leren, maar ook van anderen. Tegen de pers weet hij precies wat hij wel of niet moet zeggen. En tot slot heeft Schumacher het gepresteerd om eerst wereldkampioen te worden bij een team, over te stappen naar een sukkelend team en daar echt prestaties neergezet.

Alonso heeft daarvoor teveel testosteron, furie en te weinig eigen originaliteit om een gelijke prestatie neer te kunnen zetten.
Raikonen kan niet communiceren, is geen duidelijke leider en bezit ook geen eigen originaliteit.

Dus, Alonso en Raikonen hebben zeker talent, misschien meer dan Schumacher had, maar te weinig professionele skills. Wat Schumachter betreft, het is fantastisch wat hij voor Ferrari heeft gedaaan, maar het gaat mij om Ferrari en niet om Schumacher.

alfatje

ma mar 20, 2006 14:22

Dus, Alonso en Raikonen hebben zeker talent, misschien meer dan Schumacher had, maar te weinig professionele skills. Wat Schumachter betreft, het is fantastisch wat hij voor Ferrari heeft gedaaan, maar het gaat mij om Ferrari en niet om Schumacher.
schumacher....Afbeelding

Wim

ma mar 20, 2006 15:03

schumacher....Afbeelding
:jumping:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma mar 20, 2006 18:32

Is dat de racecaravan van J. Verstappen :jumping:

@ JRX164: helemaal eens :wink:

SQUADRA LEO
Guru
Guru

ma mar 20, 2006 23:31

De 164 rijders zijn het hier wel altijd met elkaar eens !! :wink:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

alfatje

di mar 21, 2006 10:45

sorry kon et niet laten.........schuimi....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:twisted: shuimpje......

JRX164
Member
Member

di mar 21, 2006 19:03

Afbeelding
Correct, ook het nog even 'rubber oppikken' komt van hem. :thumbs:
Meestal pas bij de uitloopronde trouwens

alfatje

wo mar 22, 2006 16:25

Nog maar een paar dan :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:shock: schuimpi heeft zeker zijn rijbewijs op de antillen gehaald...... :blue_lol:

Giulia555

wo mar 22, 2006 18:30

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:shock: schuimpi heeft zeker zijn rijbewijs op de antillen gehaald...... :blue_lol:
en wat hebben we zelf ook alweer gepresteerd tot nog toe?..............

Kosta
Guru
Guru

wo mar 22, 2006 18:56

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Is dat relevant dan? Kijk ik vind dit ook een beetje tever gaan en de meeste mogen 'm niet omdat het een Duitser is. Maar als Schumacher een fout maakt dan mag je daar toch een mening over geven? En het is natuurlijk een beetje leedvermaak, kortom , niks om je druk over te maken. 8)
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

alfatje

do mar 23, 2006 12:33

eigenlijk heb ik genoeg gepresteerd eigenlijk ...ben een erg gelukkig mens..

Terug naar “Het Forum Café”