daarom... skip ferrari en de minder prettige duitser, jammer dat Alonso niet gewonnen heeft, ook Jammer van Kimi, Hij is de Gekste vind Ik....
Maar have fun met discusiëren
Hoe kom je er in godsnaam bij na 2 races dat de ferrari's het dit jaar niet wordenen weer mooie 1-2 voor renault
eigenlijk wel blijd at het de feraris dit jaar nier worden
en allang blij dta het die akelige schoenmaker nie is
Nou goed dan, zoals de Cup-a-Soup al zegt; "Succes is een keuze". Natuurlijk moet iemand in de aanleg talent (+ affiniteit + doorzettingsvermogen) hebben om een topper te kunnen worden. Vooral in een vroeg stadium is dat noodzakelijk om op te kunnen vallen. Wat denk ik nodig is om echt een topper te kunnen worden en, voor langere tijd, te blijven, zijn leiderschapskwaliteiten, analytische vaardigheden en uitstekende communicatie-skills en een professionele houding. Wat Schumacher in deze een topper maakt, is dat hij die kwaliteiten, vaardigheden, skills en houding tot in de finesses bezit. Van een emotionele happening van zo snel mogelijk rondjes rijden, heeft hij het als geen ander tot een professioneel instituut omgevormd. Hij dwingt dus af dat er naar hem geluisterd wordt, dat er een duidelijke leider in het team is. Hij is verder in staat om niet alleen van zichzelf te leren, maar ook van anderen. Tegen de pers weet hij precies wat hij wel of niet moet zeggen. En tot slot heeft Schumacher het gepresteerd om eerst wereldkampioen te worden bij een team, over te stappen naar een sukkelend team en daar echt prestaties neergezet.Schumacher is een topper, absoluut en niemand gaat 'm ooit nadoen wat hij heeft gepresteerd. Maar.....ik denk persoonlijk dat en Alonso en Raikonen grotere talenten zijn. Het heeft natuurlijk ook met het materiaal te maken in hoeverre je als topcoureur word beschouwd. En ik geloof dat Michael daarin niet mag klagen.
schumacher....Dus, Alonso en Raikonen hebben zeker talent, misschien meer dan Schumacher had, maar te weinig professionele skills. Wat Schumachter betreft, het is fantastisch wat hij voor Ferrari heeft gedaaan, maar het gaat mij om Ferrari en niet om Schumacher.
schumacher....Dus, Alonso en Raikonen hebben zeker talent, misschien meer dan Schumacher had, maar te weinig professionele skills. Wat Schumachter betreft, het is fantastisch wat hij voor Ferrari heeft gedaaan, maar het gaat mij om Ferrari en niet om Schumacher.
Correct, ook het nog even 'rubber oppikken' komt van hem.
schuimpi heeft zeker zijn rijbewijs op de antillen gehaald......Nog maar een paar dan
en wat hebben we zelf ook alweer gepresteerd tot nog toe?..............schuimpi heeft zeker zijn rijbewijs op de antillen gehaald......Nog maar een paar dan
Is dat relevant dan? Kijk ik vind dit ook een beetje tever gaan en de meeste mogen 'm niet omdat het een Duitser is. Maar als Schumacher een fout maakt dan mag je daar toch een mening over geven? En het is natuurlijk een beetje leedvermaak, kortom , niks om je druk over te maken.en wat hebben we zelf ook alweer gepresteerd tot nog toe?..............schuimpi heeft zeker zijn rijbewijs op de antillen gehaald......Nog maar een paar dan
eigenlijk heb ik genoeg gepresteerd eigenlijk ...ben een erg gelukkig mens..en wat hebben we zelf ook alweer gepresteerd tot nog toe?..............