Ben ook benieuwd, want mijn Imola's (fijne auto's dat wel) waren alles behalve snel.ik weet niet wat er allemaal aan mijn 1.4tje gebeurd is dan, maar 'langzaam' dekt de lading nou niet bepaald.
Ben ook benieuwd, want mijn Imola's (fijne auto's dat wel) waren alles behalve snel.ik weet niet wat er allemaal aan mijn 1.4tje gebeurd is dan, maar 'langzaam' dekt de lading nou niet bepaald.
Hoe je er wel rekening mee dat een normale QV een fractie sneller is dan een P4, scheelt een kleine 80kg. 990 tegen 1063....(oke, de volgende auto wordt wat mij betreft een 1.7 16v QV S Permanent 4 )...
ach, ik zeg maar wat. Voor een studentje is elke alfa al een hele stoere bak om onder je kont te hebben he. (het is weer eens wat anders dan een kadett of een suzuki alto...)Hoe je er wel rekening mee dat een normale QV een fractie sneller is dan een P4, scheelt een kleine 80kg. 990 tegen 1067....(oke, de volgende auto wordt wat mij betreft een 1.7 16v QV S Permanent 4 )...
Niet om je lol te drukken, want heb ook het liefst een P4 onder m'n kont die door Recaro's wordt omhuld.