Zoooo weer een hele tijd geleden dat ik voor die project gepost heb. Is ook koud sleutelen op straat nu
.
Het enige wat ik nog heb gedaan in de tussentijd is het vervangen van een fexibele remleiding omdat deze vol zat met vuil met als resultaat vertraagt in komen van de rechterrem (naar links slingeren) en vervolgens blijven steken (naar rechts slingeren) niet zo fijn bij een noodstop
Heb ik alleen een actie foto van
:
Maar verder heb ik ook niet stil gezeten. Ik heb namelijk vorige week een circuitauto gekocht voor 19 april. Een 75 TS:
Met hagelschade dus positief effect op de aerodynamica (golfbal effect)
De auto is al een keer gebruikt voor een circuitdag 18 november dus was al mooi klaar gemaakt:
Specs:
Koni geel (orgineel he)
Dikke stabi (doorsnede weet ik niet, ben niet in bezit van schuitmaat)
Ferodo blokken rondom
Helemaal gestript (interieur en overbodige bedrading)
OMP kuipje en gordels:
MOMO stuurtje:
Het motortje met K&N filter, en al het overbodige verwijderd:
Doordat de koplampen eruit waren gehaald kwam de motorkap omhoog tijdens het rijden. Toen tijdelijk opgelost met ductape. Daarom heb ik en hoodpins opgezet:
Ohje ook ander uitlaat systeem met sebring einddemper voor een mooi geluidje:
Na de circuitdag kijken wat er van over is gebleven. Ben van plan heel de TS techniek te reviseren (motor & bak) en dan over te hangen in me imola.