En altijd ouwehoeren in de koffiepauze als ze cursus heeft
Als je lief kijkt start ze die 155 met EPS... dan zijn de andere docenten ineens ook wakker
Nostradamus...Hé Dré
Het is weer een onderwerp om trots op te zijn.
Dat het mag duren tot het einde der tijden.
profeet Harald
Dan weet je tenminste waarom je ook al weer lid bent.Ik ook nog maar een verhaaltje met alleen maar LOF voor de anwb , ik reed richting Zeeland met mijn vorige 164 TS Super op LPG(met verdamper ipv injectie) toen ik bij de Shell ff de gasbom volgooide , toen ik daarna de auto starte.....
BOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!Een flinke backfire en mijn complete kunstof inlaatspruitstuk lag in 1000 stukjes onder de motorkap.
Nu komt de man van de anwb en die zegt dat hij daar niets aan kan doen gezien hij geen onderdelen(ander inlaatspruitstuk) heeft , bij toeval had ik die wel in de auto liggen(een aluminium uitgevoerde samen met een v6 kleppendeksel , die ik beide wilde gebruiken als wand decoratie in de schuur) nu is die goede man bijna 2 uur bezig geweest en heeft hij enkele aansluitingen aan de onderzijde moet veranderen , maar toen hij eenmaal klaar was , starten en rijden , anders had hij me in een wv Flogje type 4 verder gestuurd
Dagje later naar de garage om alles nog ff na te laten kijken en de monteur zei : dat de WW-man een net stukje werk had gemaakt ondanks dat hij langs de snelweg in de regen achter de benzinepomp de klus heeft moeten klaren.
NIETS DAN LOF VOOR DE HEREN/DAMES v/d ANWB WEGENWACHT!!!!
hoe komt het toch dat zo veel alfa rijders met de anwb in kontakt komen?
zal toch wel puur toeval zijn?
of omdat er zoveel alfa`s rondrijden , en ze zijn toch niet allemaal op maandagochtend gemaakt?