Als je die 75 dan toch weg moet doen, overtuig haar dan om een andere leuke Alfa te kopen, maar koop a.u.b. geen afgezaagde Civic.
Trouwens, wie heeft er eigenlijk bij jullie de broek aan
Klopt Ik weet niet welk bj ze zoekt (die oude braken zowat doormidden bij een crash), maar je kan natuuurlijk aangeven hoeveel je van haar houdt en om haar geeft...pssssssssssssssst..............
attendeer haar nog even over de ongelovelijke onveiligheid van deze wagen
geen grap echt waar.
tja deze reacties had ik kunnen verwachtenAls je die 75 dan toch weg moet doen, overtuig haar dan om een andere leuke Alfa te kopen, maar koop a.u.b. geen afgezaagde Civic.
Trouwens, wie heeft er eigenlijk bij jullie de broek aan
1992. Hoe zit dat met prijzen, tis deze auto, vind hem nogal duurKlopt Ik weet niet welk bj ze zoekt (die oude braken zowat doormidden bij een crash), maar je kan natuuurlijk aangeven hoeveel je van haar houdt en om haar geeft...pssssssssssssssst..............
geen grap echt waar.
Smeets is vroeger honda dealer geweest vandaar ook de prijs.1992. Hoe zit dat met prijzen, tis deze auto, vind hem nogal duurKlopt Ik weet niet welk bj ze zoekt (die oude braken zowat doormidden bij een crash), maar je kan natuuurlijk aangeven hoeveel je van haar houdt en om haar geeft...pssssssssssssssst..............
geen grap echt waar.
KLIK
ja de bumper hangt aan zijde voor niet netjes, schadebak (argument!)??Aankooptips let even goed op bij de gordelbevestigingen aan de dorpel we hebben er al binnengehad waar j emet een goede ruk de gordel met bout en stukje plaatwerk in je handen had, en ook de dorpelsaan de onderkant en aan de overgang dorpel achterscherm.
Kijk in ieder geval errug goed naar roest, zie je roest is er gegarandeerd meer.
Verder bumpers moeten mooi hangen anders nieuw frame nodig kost snel 100 a 150 eurie. Bumpers alleen origineel verkrijgbaar geen imitatie.
Ow ja ik ben geen Aziatenfan. En dan bedoel ik niet de mensen maar de auto's.
Is dat mogelijkSommige rotten harder als menige alfa