Neem ik de rain-x wel mee Diele heeft wel een paar doeken neem ik aan.Goed zo, laat de tomat maar lekker thuis.
Kristal
Neem ik de rain-x wel mee Diele heeft wel een paar doeken neem ik aan.Goed zo, laat de tomat maar lekker thuis.
Kristal
De Rain-ex is zelfs reeds vanbinnen op het raam gesmeerd om de tranen van ontroering van Sander op te vangenNeem ik de rain-x wel mee Diele heeft wel een paar doeken neem ik aan.Goed zo, laat de tomat maar lekker thuis.
Kristal
Misschien een kleine waarschuwing: De Alfetta is niet voorzien van Rain-ex o.g. (binnenzijde ), maar heeft wel prima wissers!De Rain-ex is zelfs reeds vanbinnen op het raam gesmeerd om de tranen van ontroering van Sander op te vangenNeem ik de rain-x wel mee Diele heeft wel een paar doeken neem ik aan.
Kristal
Kristal
inter-watte heeft die dat al dan ?interval regel je lekker zelf met de rechterhand )[/size]
de stengel kent vier standen, van boven naar beneden:inter-watte heeft die dat al dan ?interval regel je lekker zelf met de rechterhand )[/size]
we zullen wij wel rain x-en he Kristal
jij mijn carbs, ik jouw electro ?de stengel kent vier standen, van boven naar beneden:
- uit,
- nog een keer uit (wat volgens mij dus eigenlijk interval zou moeten/ kunnen zijn),
- normale snelheid
- hoge snelheid/ paniekstand
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit serieus heb gekekn of het aan de praat te krijgen is de overige standen werken perfect, dus heeft niet echt prioriteit.
Kijk, daar hebben we wat aan.jij mijn carbs, ik jouw electro ?de stengel kent vier standen, van boven naar beneden:
- uit,
- nog een keer uit (wat volgens mij dus eigenlijk interval zou moeten/ kunnen zijn),
- normale snelheid
- hoge snelheid/ paniekstand
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit serieus heb gekekn of het aan de praat te krijgen is de overige standen werken perfect, dus heeft niet echt prioriteit.
hahahahahaha bellen we meteen de brandweer ? (die van breda, die zijn dat al gewoon)
Och Kristal regen of niet lol zullen toch wel hebben...Frank de Belgische weerklank zegt net op de radio dat het des morgens gaat regenen maar dat er vanaf de middag en vooral vanaf de kust veel opklaringen komen . Laat jullie dus niet ontmoedigen door de ochtendregen
Kristal