Ik ben net even 25 km gaan "snelweggen".....ze lijkt me in topvorm !
Eerstvolgende bestelling: nieuwe schijven. Er staat er eentje krom (wist ik al) maar het stoort toch echt, als je bij 160 even in de ankers gaat....
Rit van ongeveer 100 km dwz dadde gij de rit op 40 min gaat afhaspelen ?als je bij 160 even in de ankers gaat....
Wordt equipe dinky boy/ciclista, see you at the carwash!PS Ik verneem zopas, dat Dinky Boy ook komt That's the real spirit
We no come to the carwash wegens mijn manneken die zo lang mogelijk in zijn nest wil blijven . En het is natuurlijk ook een heel eind om voor ons .Wordt equipe dinky boy/ciclista, see you at the carwash!PS Ik verneem zopas, dat Dinky Boy ook komt That's the real spirit
Oh nee hoor, dnk doet buiten mededinging mee! dat geluk hebben jullie dan ook weer.We no come to the carwash wegens mijn manneken die zo lang mogelijk in zijn nest wil blijven . En het is natuurlijk ook een heel eind om voor ons .Wordt equipe dinky boy/ciclista, see you at the carwash!PS Ik verneem zopas, dat Dinky Boy ook komt That's the real spirit
Jullie worden een te duchten prijsbeest-equipe , mijn gedacht
Kristal
wij zijn weeral lekker te laat......vertrek over 5 min !