Vorig jaar was de registerdag in Heemstede. Tja je kan niet elk jaar verwachten dat dit evenement dicht in de buurt van je woonplaats georganiseerd wordt. De afstand kan als een nadeel aangevoerd worden, maar dit komt automatisch voort uit een landelijke club. Ik ken mensen die in Belgie wonen, en graag bereid zijn die afstand te rijden, maar helaas door omstandigheden niet kunnen op 23 april. Da's pas balenEn als het nou nog een beetje in de buurt was dan kan je voor een uurtje ff langsrijden. Maar dat zit er nu niet in.
ER MOET MEER IN NOORD-HOLLAND GEORGANISEERD WORDEN
Welke neem je mee???Ik woon in zuid-Belgie en ben in de mogelijkheid om te komen en zal er ook zijn! Kilometers rijden in een Alfa is een voorrecht:)!
Goh, Harry ik wist nog niet dat je naar me toe zou komenAch... wat zal ik zeggen
Vlak voor die tijd misschien de 164 nog even wegbrengen voor een serieuze poetsbeurt van binnen en buiten door iemand die hier tenminste kaas van gegeten heeft.
(ik kan prima poetsen, maar in vergelijking met een prof ben ik maar een prutser).
Laat jij je type 1 maar thuis, anders win ik die Concours d'Elegance beker niet , hij staat er mooi bij in het klaverblaadje Sergio.Ik heb twee registerauto''s die officieel de weg op mogen... dusssss....