Oei ... Dan zal ik gauw maar een goede daad stellen ...sssttt, niet te hard, vrouwtje kijkt mee!
grtz, wims
Kristal
Oei ... Dan zal ik gauw maar een goede daad stellen ...sssttt, niet te hard, vrouwtje kijkt mee!
grtz, wims
U vraagt, wij sjoppen@Michel : Het wordt tijd dat gij U wat meer bezighoudt met fotoshopprogrammakes
Helemaal mee eens! Ergens in de Alfetta lag een fototoestelleke, waarmee we welgetel danook nul foto's gemaakt hebben.Bedankt iedereen voor de grote hoeveelheid fotookes Moge deze trend zich voor de volgende ritten absoluut voortzetten .
@Sander : Ge zult nog meer smilen binnenkort , want er komt een verassingske aan in Uw mailbox
Kristal
Ja heb het gelezen, je rijdt in ieder geval in een prachtige Junior LagatoDe krant was er ook weer bij Gelukkig zijn de quotes niet helemaal zonder fouten overgenomen......
Het was weer leuk om een rit in Zeeuws Vlaanderen te hebben, ondanks dat ik er heel wat jaartjes gewoond heb kwam ik toch nog de nodige onbekende wegen tegen.
Ik dacht trouwens dat ik rustig gereden had, meer als ik deze foto zie........
Krijg de link niet aan de praat...........
Was iig geval boeiend om eens te zien, die vacuummetertjes ! thanksdan sta ik wel te sleutelen.
Valt idd niks tegen, voor iemand met permanente gehoorbescherming.Was iig geval boeiend om eens te zien, die vacuummetertjes ! thanksdan sta ik wel te sleutelen.
m'n bijstelling op 't gehoor enkele maanden terug was zo slecht nog niet he en dat voor een carb-leek
Ik heb gans mijn archief ondertussen uitgespit en helaas niksken gevonden . Ik blijf zoekenzeg Kristal, die bezwarende foto van adriaan en mezelf heb ik gemist ! (onze versnapering tijdens de middagpauze)
Wow Dink , wat een leuke verrassing bijna een week na datum ... Was het helemaal vergetenIk was twee plaatjes vergeten te uploaden naar mijn album:
Een Duetto in de natte kledder van de vroege ochtend.... (grotere foto's in album zelf).
Kletsnat 1 en Kletsnat 2
Het is ciclista dus toch gelukt een foto tussen de zenuwachtig zwiepende ruitenwissers door te nemen
Ik vraag me ook steeds weer af hoe Manu in onze Spider geraakt , zonder enig puzzelwerk .Echt een gave foto, al zeg ik het zelf, en wat een pokke weer. Ik had eigenlijk even moeten wachten op het silhouet van de bijrijder die met een doekje de ruit schoonpoetst. En... wat een reus zit daar links!