Gebruikersavatar
ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:25
Locatie: Nieuwerkerk zld.
Contacteer: Website

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

do jul 07, 2005 23:20

De volgende V6 meeting ben je er bij he!! :jumping:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

spider1978

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

vr jul 08, 2005 09:47

sander, deze newbie kent je weliswaar ook niet persoonlijk...maar toch van harte beterschap gewenst!
en natuurlijk ook een gelukkige verjaar (+1) dag toegewenst!
tom.

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

do aug 18, 2005 12:52

Eigenlijk valt er niet veel te melden op het moment, maar we gaan nog steeds vooruit. :D
Alleen blijken de laatste loodjes toch weer het zwaarst. :( De laatste wondgenezing gaat erg traag, maar ik weet nu in ieder geval ook waarom. Het is een wond in een bestaand lidteken, daardoor zijn er erg weinig huidcellen om aan te groeien. :o
Even in Alfa termen: er moet dus nieuw plaatwerk gevormd worden op reeds eerder aangebracht reparatie (imitatie-)plaatwerk en da's blijkbaar extra moeilijk. :roll:

En dan nu het goede nieuws! :biggrin: De Alfetta is met vlag en wimpel geslaagd voor de APK-keuring. :thumbs: \:D/
(Ik had natuurlijk niet anders verwacht :oops: )

Tot ziens zo 4 september! 8) :D
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2780
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 14:44
Locatie: Groningen

Re: RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

do aug 18, 2005 13:04

Even in Alfa termen: er moet dus nieuw plaatwerk gevormd worden op reeds eerder aangebracht reparatie (imitatie-)plaatwerk en da's blijkbaar extra moeilijk. :roll:

:jumping: Je ziet er iig de humor van in, goede instelling, sterkte verder en tot de 4e!

Gebruikersavatar
patje1100
Guru
Guru
Berichten: 1151
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 11:03
Locatie: lelystad

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

do aug 18, 2005 17:22

Ik hoorde laatst dat Pamela A. d'r jongens weer heeft laten verkleinen kerel. Je kunt d'r ff mailen met de vraag of je het restant noten mag hebben :wink:

Gefeliciteerd met je 5500,- euro Alfetta :lol:

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

Re: RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

do aug 18, 2005 17:27

:jumping: Je ziet er iig de humor van in, goede instelling, sterkte verder en tot de 4e!

Zonder humoer kom je nergens. Het leert je relativeren. Ook zelfspot.
Succes met de genezing. :thumbs:

Gebruikersavatar
psillen
Guru
Guru
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:43
Locatie: Horn, L

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

vr aug 19, 2005 01:10

Moed houden. Ook de laatste loodjes gaat goed komen.
Alfetta Gt, 1975
Ooit gehad: Giulia Super 1.6 1971; 33 1.3 1988; 75 1.8 carb. 1989; 146 1.6 boxer 1995; 156 1.8TS 1999; 156 JTS Selespeed 2003; 159 SW 1.9JTDm16v, 2006; 159 SW 2.0JTDm16v, 2010

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

di apr 04, 2006 22:36

Het is alweer een hele tijd geleden, dat hier wat is gepost. Eigenlijk is dat heel goed natuurlijk. Sommigen zullen misschien het idee hebben dat het project wel afgerond is. Ik heb dat ook graag gewild/ gehoopt, maar ben met het huidige resultaat toch niet helemaal (eigenlijk dus helemaal niet) tevreden.
Na maanden wikken en wegen is dan toch de kogel door de kerk: ik ga nog een keer onder het mes. :shock:

Ik zou me voor kunnen stellen dat dit als een verrassing komt, maar jullie zien mij natuurlijk alleen als het goed met me gaat. Als het wat minder gaat laat ik dat zowiezo niet direct merken. Ik ben dan niet op een evenement of ga vroegtijdig weg.
En aan al die genenen, die mij zondag gezien hebben: Toen had ik dus een zeer goede dag, eentje zoals het eigenlijk iedere dag zou moeten zijn!
Ook full-time werken durf ik nu nog niet aan. Aangezien ik nog 93 jaar te gaan heb (ik wordt 125 :lol: ) leg ik mij hier dus niet bij neer. :!:

Sinds juni 2005 is het wel (gemiddeld) iedere dag steeds beter gegaan en daar ben ik uiteraard erg blij om! Nu is de progressie er echter wel uit, terwijl het bereikte resultaat nog niet iedere dag aan mijn wensen voldoet. Gaat het goed, dan is er niets aan de hand en heb ik het idee dat ik haast op gelijk niveau ben als ieder ander. :o Nou ja, lichamelijk/ conditioneel dan, hè. Dat ik verder meerdere steekjes los heb, hoeft niemand mij te vertellen! :biggrin:
Heb ik op een dag malleur/ complicaties, dan ben ik ook gelijk de hele dag van slag en kan ik niet mezelf zijn. :( Dit komt helaas te vaak voor en daar ga ik dus iets aan (laten) doen. :twisted:

De oorzaak is eigenlijk heel simpel te vertalen naar alfatermen, wat ik dan ook ga doen. Het wordt mischien wat cryptisch, maar al die genen die een beetje op de hoogte zijn, kunnen dit wel vertalen en een ander hoeft het dus niet te weten. :wink:

Het is dus zo: de huidige ‘sportuitlaat’ is dus eigenlijk iets te kort afgezaagd, waardoor de agressieve uitlaatvloeistoffen in dit geval gemakkelijk de carrosserie aantasten. Dit leidt dan tot veel irritatie en pijn. Nu kun je natuurlijk het beste van het beste op corrosiebestrijdingsgebied op je carrosserie plakken en spuiten en dit vaak vernieuwen, (de huidige situatie dus) maar uiteindelijk blijft dat aanmodderen. De enige juiste en definitieve oplossing is in mijn ogen het verlengen van de uitlaat.

Dat is dan ook precies wat er gaat gebeuren!
En wel op 4 mei a.s. (opname 3 mei) gelukkig sta ik niet alleen in mijn strijd naar een hogere kwaliteit van leven; de chirurg is het helemaal met mijeens en ziet -gezien mijn huidige conditie- geen bezwaren om te opereren. :)

Eigenlijk stond de opname gepland op 19 mei, maar allé: ik laat mij natuurlijk niet de registerdag door de neus boren! (En dat is dus echt zo!) 8)

Tja en de planning??? Ik durf er eigenlijk geen voorspelling meer aan te wagen, maar hoop toch echt in de zomer weer vollop te kunnen gaan genieten van het mooie leven! :thumbs:

Sander
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:25
Locatie: Nieuwerkerk zld.
Contacteer: Website

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

di apr 04, 2006 22:42

Hee gozer heel veel sterkte alvast! :wink:

Groet Cenai en Ronald
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

di apr 04, 2006 22:43

ik dacht idd dat het project was afgerond :(
je bent een moedige kerel Sander, ik hoop dat deze ingreep niet van het caliber is van de vorige.......ikzelf vraag nooit achter je conditie, je hebt ooit aangegeven dat je er niet telkens mee wil geconfronteerd worden, dus dat respecteer ik ! ik heb je iig in zeer stijgende lijn zien gaan, dat stemde mij (en vele anderen) zeer vrolijk. Dat dit nodig is, kan ik best begrijpen. We duimen voor je en dit keer kom ik op bezoek hoor !!! (de vorige keren kenden we elkaar nog niet zo goed)
bij voorbaat sterkte !!!!!!
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
Kurp
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 955
Lid geworden op: vr feb 03, 2006 19:34

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

di apr 04, 2006 22:46

Sterkte gewenst en positief blijven! Was je al trouwens :wink:

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

di apr 04, 2006 22:49

Veel sterkte en succes, Sander. Ik hoop dat dit project na de operatie wel kan worden afgerond.
P.s, liever geen fotookes. ( van je Alfa, of van je nette schuur dan weer wel. :wink: )

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

di apr 04, 2006 22:49

Lieve Sander . We hadden malkander beloofd om zondag er wat meer over te kletsen , maar ik wou je natuurlijk niet storen in al je Spidergeweld :wink: We vinden je ook een bijzonder en natuurlijk moedig manneke en zijn blij je regelmatig vrolijk en vrij tegen het lijf te lopen :!: Veel sterkte en je mag van ons op de registerdag een sterkhouderke verwachten :wink:
dit keer kom ik op bezoek hoor !!!
Hoe groot is het ziekenhuis ? Want dit is een forummeeting waar we absoluut bij zullen zijn :!:

Manu en Kristal

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

di apr 04, 2006 22:50

Weet je al wat voor een het wordt? EPS? :wink:

Serieus: veel sterkte & een spoedig herstel (hoewel we elkaar op de registerdag nog wel zullen zien) :thumbs:
It's not easy, being green (kermit)

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Restauratie Alessandro b.j 07-07-'73

di apr 04, 2006 22:52

met "de vorige keren kenden we elkaar niet zo goed" wil ik bedoelen: toen ik pas op het forum kwam (eind 2004) stond net je grote operatie rond kerst op het programma. ik ben er toen de hele dag mee bezig geweest, om de minuut klikken om te zien of er al nieuws was, ook al was je toen maar een "nick" op het forum...
idem voor je latere operaties.....
Maar dit keer is het nog anders :? zal echt blij zijn als dit achter de rug is ! maar jij gaat dat goed doen, of ik moet m'n ganse leven met die niet synchrone weber rondrijden ;) dat doe je me niet aan he 8)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Projecten”