Als laatste dan nog een stukske uit een plaatselijk krantje.De Drenthe-rit heeft ook de locale media gehaald
Als laatste dan nog een stukske uit een plaatselijk krantje.De Drenthe-rit heeft ook de locale media gehaald
Volgens mij zijn alle alfa's die binnen stonden van de familie v/d Wilt (Leen, zoon en dochter).Okay bedankt Kas, ik denk niet dat ie van V/d Wilt is, die heeft zijn enige eigen Sud Super destijds verkocht (aan Erik, TURBODELTA). Ik denk dat dit de Sud uit Valthermond is, heeft jaren geleden te koop gestaan ergens in Wormer en is toen gekocht door iemand uit Valthermond. Kan zijn dat die man 'm weer verkocht heeft of heeft ingeruild.
Dat V/d Wilt die 90 nog heeft wist ik niet. Toen hij die groene Sud te koop had staan ben ik er geweest en heb ik veel onderdelen e.d. van hem overgenomen omdat ze overgingen naar een ander pand. Hij had toen dacht ik 2 90's te koop staan, beide in heel erg mooie staat.
@ Rody. Ik weet niet van wie die Alfasud was. Het zou mij niets verbazen als die ook van Leen vd Wilt is net als die Spider en de 90.
De Sud is van iemand anders, de eigenaar heeft mij intussen een mailtje gestuurd, hij staat wel bij Van Boven te koop voor 6.000 euro en dat is best een forse prijs voor een gewone italiaanse import 5M. Kan je mijns inziens beter voor 4.000 die witte Duits/italiaans 73-er Sud ophalen, dan heb je gelijk iets echt zeldzaams en een grotendeels eerste lak auto....Volgens mij zijn alle alfa's die binnen stonden van de familie v/d Wilt (Leen, zoon en dochter).