Over een lekker geluid gesproken...
Zondagavond, Zeeuws Vlaanderen-rit achter de rug, zonsondergang, lege snelweg, één hand aan het stuur, 115 km/h en "crazy"...
Yeah!
Leuk nummer. Ik had hem al eerder gehoort en dacht werkelijk dat het Moby was.Over een lekker geluid gesproken...
Zondagavond, Zeeuws Vlaanderen-rit achter de rug, zonsondergang, lege snelweg, één hand aan het stuur, 115 km/h en "crazy"...
Yeah!
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid hé Dink"crazy"...Yeah!
Zo heel nieuwerwets is de mijne ook niet hoor: hij roest, heeft ARC-problemen, overige dashboardlampjes sneuvelen ook 1 voor 1 en als -ie koud is moet je voorzichtig van 1 naar 2 schakelenMaar ik heb ook een ouderwetse auto.
Da`s niet ouderwets. Da`s gewoon een Alfa Romeo.Zo heel nieuwerwets is de mijne ook niet hoor: hij roest, heeft ARC-problemen, overige dashboardlampjes sneuvelen ook 1 voor 1 en als -ie koud is moet je voorzichtig van 1 naar 2 schakelenMaar ik heb ook een ouderwetse auto.
nog even doorgaan zo en we zullen het geen Fiat meer mogen noemen!Zo heel nieuwerwets is de mijne ook niet hoor: hij roest, heeft ARC-problemen, overige dashboardlampjes sneuvelen ook 1 voor 1 en als -ie koud is moet je voorzichtig van 1 naar 2 schakelenMaar ik heb ook een ouderwetse auto.
Je neemt me weer de woorden uit de mond , want dat is een echt Alfa probleemnog even doorgaan zo en we zullen het geen Fiat meer mogen noemen!Zo heel nieuwerwets is de mijne ook niet hoor: hij roest, heeft ARC-problemen, overige dashboardlampjes sneuvelen ook 1 voor 1 en als -ie koud is moet je voorzichtig van 1 naar 2 schakelenMaar ik heb ook een ouderwetse auto.
Toch zekers niet bij een niet nader te noemen SpiderJe neemt me weer de woorden uit de mond , want dat is een echt Alfa probleemnog even doorgaan zo en we zullen het geen Fiat meer mogen noemen!Zo heel nieuwerwets is de mijne ook niet hoor: hij roest, heeft ARC-problemen, overige dashboardlampjes sneuvelen ook 1 voor 1 en als -ie koud is moet je voorzichtig van 1 naar 2 schakelen
Kristal
Ik wist het dat dit tegen mij gebruikt zou worden ... maar van een meer ervaren Sander kan ik dat best hebbenToch zekers niet bij een niet nader te noemen SpiderJe neemt me weer de woorden uit de mond , want dat is een echt Alfa probleemnog even doorgaan zo en we zullen het geen Fiat meer mogen noemen!
Kristal
Dat ligt er maar net aan, privéles in wat?Ik wist het dat dit tegen mij gebruikt zou worden ... maar van een meer ervaren Sander kan ik dat best hebben
Hoeveel kost een privéles bij jou ?
Kristal
nog even doorgaan zo en we zullen het geen Fiat meer mogen noemen!Zo heel nieuwerwets is de mijne ook niet hoor: hij roest, heeft ARC-problemen, overige dashboardlampjes sneuvelen ook 1 voor 1 en als -ie koud is moet je voorzichtig van 1 naar 2 schakelenMaar ik heb ook een ouderwetse auto.
Carburateurkes afstellen ?Dat ligt er maar net aan, privéles in wat?Ik wist het dat dit tegen mij gebruikt zou worden ... maar van een meer ervaren Sander kan ik dat best hebben
Kristal
Hou op, hou op, ik kom echt niet meer bij!nog even doorgaan zo en we zullen het geen Fiat meer mogen noemen!Zo heel nieuwerwets is de mijne ook niet hoor: hij roest, heeft ARC-problemen, overige dashboardlampjes sneuvelen ook 1 voor 1 en als -ie koud is moet je voorzichtig van 1 naar 2 schakelen
Ik wíst wel dat die remvloeistof over de lak, dat ruw schakelen zonder te koppelen & dat blinde geknip aan die rare dashboard-draadjes ergens goed voor zouden zijn.... Eindelijk
Oud???? Nou, (cursus) carb's afstellen is gratis hoor. Ervaren? Dus versnellingsbakken ken je al wel, toch?Carburateurkes afstellen ?Dat ligt er maar net aan, privéles in wat?Ik wist het dat dit tegen mij gebruikt zou worden ... maar van een meer ervaren Sander kan ik dat best hebben
Kristal
Ben voor heel veel dingen namelijk zelf al oud en ervaren
Kristal