Blijkbaar is onze overtuigingskracht niet genoeg en men blijft ook volharden na een duidelijke Poll.
NEE, NEE, NEE zeg je tegen kinderen in bepaalde situatie's niet tegen volwassenen
Leo.
Blijkbaar is onze overtuigingskracht niet genoeg en men blijft ook volharden na een duidelijke Poll.
NEE, NEE, NEE zeg je tegen kinderen in bepaalde situatie's niet tegen volwassenen
Ik heb toch al gezegd dat de uitslag van de poll zeker meegenomen zal worden in verdere besluitvorming? Wat verwacht je nou eigenlijk, dat de dag na een poll het forumbeleid weer gewijzigd wordt?Blijkbaar is onze overtuigingskracht niet genoeg en men blijft ook volharden na een duidelijke Poll.
In dat geval : GOED BEZIG !!Ik heb toch al gezegd dat de uitslag van de poll zeker meegenomen zal worden in verdere besluitvorming? Wat verwacht je nou eigenlijk, dat de dag na een poll het forumbeleid weer gewijzigd wordt?Blijkbaar is onze overtuigingskracht niet genoeg en men blijft ook volharden na een duidelijke Poll.
Precies, door het zo te stellen doe je zelf ook niet anders..... Lijkt me ook een beetje overdreven om na 1 polletje het bestuur bijeen te roepen en het beleid weer te wijzigen. Het bestaande beleid is er nou eenmaal nog niet zo lang en ik zou het niet na korte tijd alweer wijzigen, ondanks het gebeurde. Gewoon eerst maar eens laten lopen en sta als gebruiker dus achter de geldende regels. Kritiek is geuit en zal tzt wel worden gehoord. End of topic?Ik heb toch al gezegd dat de uitslag van de poll zeker meegenomen zal worden in verdere besluitvorming? Wat verwacht je nou eigenlijk, dat de dag na een poll het forumbeleid weer gewijzigd wordt?Blijkbaar is onze overtuigingskracht niet genoeg en men blijft ook volharden na een duidelijke Poll.
Dan ga je dus meten met twee maten. Waarom wel een Lancia en geen BMW? Voor de forummers hier wel duidelijk voor de BMW-verkoper waarschijnlijk niet.Gewoon gedogen. Staat er af en toe eens geen Alfa Romeo te koop op het forum, maar een leuke Delta (voorbeeld) Gewoon lekker laten staan. Zet iemand z'n BMW 325 (voorbeeld) hier te koop. Gelijk eraf kiepen !!
, ik had het idee dat Kees Arct6 ook bij de besluitvorming was betrokken....en hij bleef hardnekkig volhouden, vandaar mij reactie.Ik heb toch al gezegd dat de uitslag van de poll zeker meegenomen zal worden in verdere besluitvorming? Wat verwacht je nou eigenlijk, dat de dag na een poll het forumbeleid weer gewijzigd wordt?Blijkbaar is onze overtuigingskracht niet genoeg en men blijft ook volharden na een duidelijke Poll.
Zo simpel zou het inderdaad moeten zijn, wacht eens!!!! Zo simpel was het................. vroegah........Waarom wel een LANCIA en geen BMW ????????????
Als menig forumgebruiker dat gaat afvragen is het idd raadzamer om de regels die er nu zijn te handhaven, en strikt alleen Alfa Romeo advertenties toe te staan.
Leo.
Dat snijdt hout! Meteen doen, als het aan mij ligtHet enige wat mij handig lijkt is opsplitsen van onderdelen en auto's die worden aangeboden.