Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merken

Ja, ander italiaans schoon van forum bewoners accepteren
67%
67
Niet zijken, je zit hier op een alfa forum
26%
26
Geen mening
2%
2
Makkelijk, een mening geven vanaf de zijlijn!
5%
5

Totaal aantal stemmen: 100
SQUADRA LEO
Guru
Guru

Re: RE: Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merk

do apr 06, 2006 11:05

Blijkbaar is onze overtuigingskracht niet genoeg en men blijft ook volharden na een duidelijke Poll.

NEE, NEE, NEE zeg je tegen kinderen in bepaalde situatie's niet tegen volwassenen :shock:
:idea:
Leo.
Laatst gewijzigd door SQUADRA LEO op do apr 06, 2006 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Snooker
Full Member
Full Member
Contacteer: ICQ

do apr 06, 2006 11:06

Blijkbaar is onze overtuigingskracht niet genoeg en men blijft ook volharden na een duidelijke Poll.
:?: Ik heb toch al gezegd dat de uitslag van de poll zeker meegenomen zal worden in verdere besluitvorming? Wat verwacht je nou eigenlijk, dat de dag na een poll het forumbeleid weer gewijzigd wordt?

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do apr 06, 2006 11:08

:?: Ik heb toch al gezegd dat de uitslag van de poll zeker meegenomen zal worden in verdere besluitvorming? Wat verwacht je nou eigenlijk, dat de dag na een poll het forumbeleid weer gewijzigd wordt?
In dat geval : GOED BEZIG !! :thumbs: :wink:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do apr 06, 2006 11:11

Precies, door het zo te stellen doe je zelf ook niet anders..... Lijkt me ook een beetje overdreven om na 1 polletje het bestuur bijeen te roepen en het beleid weer te wijzigen. Het bestaande beleid is er nou eenmaal nog niet zo lang en ik zou het niet na korte tijd alweer wijzigen, ondanks het gebeurde. Gewoon eerst maar eens laten lopen en sta als gebruiker dus achter de geldende regels. Kritiek is geuit en zal tzt wel worden gehoord. End of topic?
Dirk - Giulia2000TS

SQUADRA LEO
Guru
Guru

RE: Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merken

do apr 06, 2006 11:23

Als het bestuur bijeen moet komen om het te hebben over het wel en niet plaatsen van een Lancia of Maserati of ander mooie It. moblielen. Gaat dat niet heel erg ver ? :shock:

Gewoon gedogen. Staat er af en toe eens geen Alfa Romeo te koop op het forum, maar een leuke Delta (voorbeeld) Gewoon lekker laten staan. Zet iemand z'n BMW 325 (voorbeeld) hier te koop. Gelijk eraf kiepen !!

Zo simpel is het toch, of ben ik nou gek.

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 06, 2006 11:27

Lijkt me wel..ik kan mij herinneren dat lang geleden een Mazda 626 in het KB werd aangeboden als winterauto. Waarom niet??

Het enige wat mij handig lijkt is opsplitsen van onderdelen en auto's die worden aangeboden. De aangeboden auto's verdwijnen op het moment in no time
naar de tweede pagina en moeten (te) vaak worden ge-upt. Wil je helemaal van het ge.... af kan je bijvoorbeeld denken maximaal twee maanden lang
een advertentie laten staan met naam en telnr. en verkoper en koper zoeken het onderling uit. Zo...opa heeft gezegd.

Rob75
Guru
Guru

do apr 06, 2006 11:59

Gewoon gedogen. Staat er af en toe eens geen Alfa Romeo te koop op het forum, maar een leuke Delta (voorbeeld) Gewoon lekker laten staan. Zet iemand z'n BMW 325 (voorbeeld) hier te koop. Gelijk eraf kiepen !!
Dan ga je dus meten met twee maten. Waarom wel een Lancia en geen BMW? Voor de forummers hier wel duidelijk voor de BMW-verkoper waarschijnlijk niet.
Mocht er al een uitzondering gemaakt worden voor andere merken, dan zul je heel erg moeten uitkijken hoe je dat regelt. Voor je het weet krijg je zulke lastige regels dat deze door de moderators niet te handhaven zijn. Gevolg daarvan is een heel erg strikt forum waar langzamerhand niets meer kan.

Groet,

Rob

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do apr 06, 2006 12:13

Waarom wel een LANCIA en geen BMW ????????????

Als menig forumgebruiker dat gaat afvragen is het idd raadzamer om de regels die er nu zijn te handhaven, en strikt alleen Alfa Romeo advertenties toe te staan.

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

ciclista
Guru
Guru

do apr 06, 2006 12:21

Een Fiat Coupe vind ik wel leuk, maar een Bravo niks, welke mag dan wel?
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 06, 2006 12:52

:o , ik had het idee dat Kees Arct6 ook bij de besluitvorming was betrokken....en hij bleef hardnekkig volhouden, vandaar mij reactie.

excuses voor eventueel gestegen adrenalinegehalten :wink:
156

Robert 75 V6

do apr 06, 2006 13:00

de vraag van ciclista.....

Dat is idd een inetressant punt.............

Aan de ene kant heb je te maken met auto's waarmee je niet op een clubdag of rit aan hoeft te komen.

Aan de andere kant kunnnen deze auto's heel goed onze gezamelijke hobby zijn, ikzelf heb op mijn verlanglijstje oa nog een lancia gamma staan. En zoals ik eerder gezegd heb koop ik liever een auto van iemand die ik ''ken'' ( waarvan ik uit de postings en de berichten uit op kan maken dat hij geen marktplaatshandelaar is ) Dan van een compleet ''vreemde'' - ik leen deze uitspraken even van furrikan die heel goed het vertrouwen en de algemene sfeer op de club aangeeft-

Dus........................ wat is er eigenlijk erger, een newbie die het forum gebruikt als een gratis marktplaats?

Of een actief forummer die zijn 224 te koop zet omdat hij bezig is met een GT ofzo

Moeilijke keus, maar als het aan mij lag kwam er een ital gerelateerd verkooptopic of wordt dit gewoon toegestaan.

EN DIE MANTA WAS EEN FLAUWE GRAP ALS ANTWOORD OP DIE ''WAAR MOET JE OP LETTEN BIJ AANSCHAF VAN EEN GSI'' IK HEB NOOIT EEN MANTA GEHAD ........ stond ook gewoon in het topic hoor

supermaarten

do apr 06, 2006 13:23

een van de interessantste Polls sinds tijden!

Leuk om al die meningen te lezen!

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 06, 2006 14:00

Waarom wel een LANCIA en geen BMW ????????????

Als menig forumgebruiker dat gaat afvragen is het idd raadzamer om de regels die er nu zijn te handhaven, en strikt alleen Alfa Romeo advertenties toe te staan.

Leo.
Zo simpel zou het inderdaad moeten zijn, wacht eens!!!! Zo simpel was het................. vroegah........ :roll: :wink:

Kan niet wachten om hier mijn verrijdbare airco aan te gaan bieden........ :blue_lol:
Dirk - Giulia2000TS

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 06, 2006 17:14

Het enige wat mij handig lijkt is opsplitsen van onderdelen en auto's die worden aangeboden.
Dat snijdt hout! Meteen doen, als het aan mij ligt :thumbs:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Giulia555

do apr 06, 2006 20:09

Even man en paard noemend.

Waarom geen Maserati, welk merk voor 25% eigendom is van FIAT dus Alfa Romeo en een hechte samenwerking heeft met Alfa Romeo.....

Waarom wel een apparaat wat Weber carburateurs kan afstellen. Zitten nl. op nog heel veel andere merken en is dus helemaal niet specifiek Alfa Romeo.......

Waarom dan wel motorolie (gaat in heel veel andere merken). idem

Mijn grootste probleem is dat er niet consequent gehandeld wordt door de moderators. Als antwoord krijg ik dan dat er niet de gehele dag gecontroleerd kan worden. Dus hangt het van toevalligheden, met het goede danwel verkeerde been uit bed gestapt zijn en dergelijke zaken af.

Volwassen als we zijn trekken we echt zelf wel aan de bel als het echt te gortig wordt (als ik mijn binnenkort te slopen badkamer te koop zet bijvoorbeeld) Verder gewoon doorgaan en zelfregulerend laten zijn.

Groet.

Terug naar “Het Forum Café”