@ Kees :
ik denk in het verleden MEER dan genoeg gedaan te hebben voor het SCARB, en heb me meermaals aangemeld als vrijwilliger, zonder resultaat, ben al jaaaaaaaaaaaren lid. Dus mag naar mijn idee wel wat zeggen.
Mijn 'lompe' modus: Wat een geouweh**r allemaal.
We kunnen dan wel lang gaan nadenken, en een aparte rubriek 'aanverwante italiaanse zooi' opstarten, ok dan.
afstelapparaten, ducati's , fiatten en Masers.
Maar wat boeit het of iemand dat op te koop zet? Of er volgt een boeiend topic, of nobody reageert, verandering van spijs doet eten, en pagina's vol tka 146, 75, giulia gaan op den duur ook vervelen.
Wat nou als iemand fiat Tempra ondersteldelen tk aanbiedt? Gelijk aan 155......
Of straks een Maser motor voor in een Brera. Of een kitcar lotus, met Alfa blok? Een hoeheetzo'n frans ding, een Matra, met alfa V6.
Moeten de mods dat dan allemaal uit gaan pluizen? Hou toch op.
-lompe modus uit.....-
Spijkers op laag water zoeken, dat is het. Zoals eerder gezegd, het gaat hier om de FUN. Ik WIL lezen over een Maser van Arjen die te koop staat.
Ik WIL lezen over fiat tempra onderdelen die op mijn broertjes 155 passen en voor weinig weg gaan.
Ik WIL lezen over een Golf intercooler die op een 75 turbo pas te maken is.
Ik WIL lezen over pietje die het Pandaatje van zijn vriendin te koop zet omdat ie haar zo gek gekregen heeft een 33 te kopen, en of iemand een panda voor weinig wilt, voor van de winter. Misschien WIL ik die panda wel voor van de winter. en HEB ik een 33 in te ruilen. En WIL ik NIET heel marktplaats afstruinen. Maar wil ik gewoon lekker naar OOK MIJN forum surfen en daar ALLES vinden wat mij boeit.
en als het mij niet boeit, dan lees ik het lekker niet.
En misschien heb ik wel te veel vrije tijd in de avond, en wil ik lekker meezeiken over een Manta die al dan niet te koop staat.
En Allessandro een brute RVS einddemper toewensen. Al is dat GEEN Alfa project. Als het SCARB dan consequent is , dan MAG dat topic ook niet meer. Zeg nou zelf, dat is toch bullsh*t. ?
Ik ben niet blind maar doof, ben niet stom, hoef niet perse gelijk te hebben, zit niet te zieken maar ERGER me dood aan GENEUZEL van een paar forummers hier. GENEUZEL, dat is het. Gefrobel in de marge.
Dus ALSJEBLIEFT gewoon lekker laten gaan, en go with the flow, wordt het te gortig, dan ben ik ervan overtuigd dat het gros van de forummers heus zelf wel vraagt om een slotje.
ALSJEBLIEFT mensen! Leuk, weet je wel, LEUK!!!!!!!!!!! Zo houden graag!!!!!!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end