Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merken

Ja, ander italiaans schoon van forum bewoners accepteren
67%
67
Niet zijken, je zit hier op een alfa forum
26%
26
Geen mening
2%
2
Makkelijk, een mening geven vanaf de zijlijn!
5%
5

Totaal aantal stemmen: 100
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merken

do apr 06, 2006 20:54

Wat ik zo belangrijk vind hieraan....het clubgevoel waar we allemaal zo dol op zijn.
Stel: ik wil een Maser (en die wil ik ook, alleen nu nog niet ;) )...Stel: ik koop er eentje van een vreemde op Marktplaats....en ben bedrogen.
Later kom ik er achter dat een betrouwbaar forummer (in dit geval Giulia555) er een goede te koop had, maar ik wist het niet, want hij mocht het hier niet plaatsen.
Jammer toch, ik ben bedrogen en Giulia555 zit er nog steeds met z'n goeie auto. 2 mensen ongelukkig...ipv 2 gelukkig !
Misschien kortzichtig, ja, maar zo zie ik het.
Volgens mij heeft iedere Aflist een plaatsje in z'n hart voor een Maser, Ferrari, Lancia, zelfs een Fiat...
Een slopel is buiten categorie, da's appelen met peren vergelijken.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

ciclista
Guru
Guru

Re: RE: Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merk

do apr 06, 2006 20:59

Een slopel is buiten categorie, da's appelen met peren vergelijken.
En dat is nou juist het lastige, een Peugeot 406 coupe (pininfarina) vind ik bloedmooi, maar is buiten categorie...er zijn geen appelen en peren! Overal is fruit.
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 06, 2006 21:01

Heb je gelijk cic, ik vind die ook bloedmooi....
dus waar trek je de lijn ? Alfa ? Italiaan ? Nergens ?

pb2k
Advanced Member
Advanced Member

do apr 06, 2006 21:04

ik heb tegen andere merken gestemd. al ben ik ook wel een beetje in dubio want soms lees ik die stukjes best graag.

het is maar een forum, als je je echt ergert aan het lage nivo van anderen heb je misschien te veel vrije tijd ofzo.
Laatst gewijzigd door pb2k op za apr 08, 2006 10:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Bertone GTJ 1975 2.0 (helaas die is weg) / Lancia dedra 1.8 vvt
na mijn studie weer een bertone ! :) (2011)

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 06, 2006 21:05

gewoon helemaal geen lijn trekken

het gaat steeds kinderachtiger worden hier,
alks er een advertentie staat van iets dat je niet interessant vindt, lees je die advertentie toch gewoon niet?

het wordt gewoon steeds meer een kleuterschoolmentaliteit hier.

laat het gewoon vrij, niet interessante topics verdwijnen vanzelf weer, omdat ze niet gelezen worden
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

do apr 06, 2006 21:12

ik word hier zoooooo moe van............... Afbeelding
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do apr 06, 2006 21:20

ik word hier zoooooo moe van............... Afbeelding
Precies het goede smiley in je onderschrift voor dit topic :roll:

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

do apr 06, 2006 21:33

Ik heb het netjes geprobeerd om aan te geven wat nu wel en niet wenselijk is in de geest van de scarb (ik spreek niet voor de scarb, dit is op persoonlijke titel als forumbezoeker en niet namens het bestuur of meningen van) en niet wenselijk is.
Moet ik het dan nog maar eens grof doen ?
Kennelijk zijn er mensen die blijven doorzeiken en kennelijk een plaat voor hun ogen hebben van hier tot........................
Scarb is een forum van alfa-romeo bezitters, duidelijk ?
Wat te koop wordt aangeboden is dus alfa gerelalteerd, duidelijk ?
*nu gaat de lopmpe modus aan (vergeef me Jorix en Co als het niet door de beugel kan en verwijder deze reply)*
Wat zal het iemand hier op het forum interesseren of je een manta/mas/gsi/lancia of een koelkast met pesto
aanbiedt.
Zijn sommigen nu gewoon blind, willen ze stoken, zieken, hun gelijk halen, of zijn ze zo dom ?

Te koop/gevraagd is voor alfa/onderdelen en ja, motorolie, radio´s, autolak etc. zijn natuurlijk welkom als te koop/gevraagd.
Maar wat willen de verkopers nu met al die andere meuk, plaats dat fijn op een forum van de desbetreffende
liefhebbersclub en plaats het niet hier.
Zijn er dan simpele zielen hier die het echt niet snappen of is het om de sfeer te vergallen ?
Nee, je kreidler hoef je hier niet aan te bieden, je alto ook niet en je schoonmoeder evenmin !!!!!!
Is het je hobby (topic:slotracing) meldt het en heel graag zelfs met foto's, liefhebbers kunnen
hier naar harte op reageren.

Maar het gel*l dat je hier met alles kunt adverteren omdat het italiaans is, r*t t*ch *p (vul de O zelf maar in)
Zijn we hier als volwassenen met dezelfde hobby bezig of willen enkele ego's hun zogenaamde gelijk halen ?

Doe mij ( en misschien veel mensen) een plezier, stop met die onzin en denk eens na, mede dit soort mensen zorgen ervoor
dat de tendens is dat dit forum "niet leuk meer is". Persoonlijk beleef ik veel plezier en krijg ik veel inbreng uit dit forum.

Ben je een azijnzeiker en wil je alleen maar stangen, ga fijn iemand anders/ander forum bezoeken,
ik en ik denk vele andere hebben genoeg van dit gel*l

*lompe modus uit*

Val rustig over mij heen, post wat je wilt, echter ik ben iemand die zich actief inzet voor de scarb, net als anderen, KEES MANDJES is mijn naam,
iemand die zielsveel van alfa en scarb houdt en zich hier actief voor inzet.
Voor de huilerds die vanaf de zijlijn toekijken en nooit een poot hebben uitgestoken voor de scarb, bezint eer ge replyed.

Tot slotte:
Petje af voor Jorix en alle vrijwilligers voor de scarb, die onze club zo succesvol maken, de wannabee's die wel een woord
klaar hebben maar nooit een daad, ..........................
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 06, 2006 21:39

Dus ben ik blind, stom, wil m'n gelijk halen en een stoker ? Omdat ik op een beschaafde manier mijn mening vertel ? Doe jij toch ook ? Verwijt ik jou nu al die dingen ?

Of laat ik het anders formuleren: als je een andere mening hebt dan de happy few, dan je blind, dom en een stoker.....

Nou ja, het zij zo dan......weet ik dan ook weer. :roll:

Maserati's vergelijken met koelkasten is op z'n minst een even grote poging om je gelijk te halen en minstens even rr**rrkkgl**oolld....(vervang de foute letters en vul in, :mrgreen: )

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

do apr 06, 2006 22:02

blah bla bla blah bla.............. Afbeelding
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

SPIDERVELOCE1750

do apr 06, 2006 22:09

blah bla bla blah bla.............. Afbeelding
:shock: Is dat nu het geluid van een V6 ? Nou , dan ga ik de volgende keer voor een V8 peins ik :biggrin: :wink:

Kristal

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 06, 2006 22:12

een blah blah blah blah blah blah blah blah dan ? :shock: :wink:

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do apr 06, 2006 22:13

@ Kees : :shock:

ik denk in het verleden MEER dan genoeg gedaan te hebben voor het SCARB, en heb me meermaals aangemeld als vrijwilliger, zonder resultaat, ben al jaaaaaaaaaaaren lid. Dus mag naar mijn idee wel wat zeggen.
Mijn 'lompe' modus: Wat een geouweh**r allemaal.

We kunnen dan wel lang gaan nadenken, en een aparte rubriek 'aanverwante italiaanse zooi' opstarten, ok dan.
afstelapparaten, ducati's , fiatten en Masers.
Maar wat boeit het of iemand dat op te koop zet? Of er volgt een boeiend topic, of nobody reageert, verandering van spijs doet eten, en pagina's vol tka 146, 75, giulia gaan op den duur ook vervelen.
Wat nou als iemand fiat Tempra ondersteldelen tk aanbiedt? Gelijk aan 155......
Of straks een Maser motor voor in een Brera. Of een kitcar lotus, met Alfa blok? Een hoeheetzo'n frans ding, een Matra, met alfa V6.
Moeten de mods dat dan allemaal uit gaan pluizen? Hou toch op.
-lompe modus uit.....-

Spijkers op laag water zoeken, dat is het. Zoals eerder gezegd, het gaat hier om de FUN. Ik WIL lezen over een Maser van Arjen die te koop staat.
Ik WIL lezen over fiat tempra onderdelen die op mijn broertjes 155 passen en voor weinig weg gaan.
Ik WIL lezen over een Golf intercooler die op een 75 turbo pas te maken is.
Ik WIL lezen over pietje die het Pandaatje van zijn vriendin te koop zet omdat ie haar zo gek gekregen heeft een 33 te kopen, en of iemand een panda voor weinig wilt, voor van de winter. Misschien WIL ik die panda wel voor van de winter. en HEB ik een 33 in te ruilen. En WIL ik NIET heel marktplaats afstruinen. Maar wil ik gewoon lekker naar OOK MIJN forum surfen en daar ALLES vinden wat mij boeit.
en als het mij niet boeit, dan lees ik het lekker niet.
En misschien heb ik wel te veel vrije tijd in de avond, en wil ik lekker meezeiken over een Manta die al dan niet te koop staat.
En Allessandro een brute RVS einddemper toewensen. Al is dat GEEN Alfa project. Als het SCARB dan consequent is , dan MAG dat topic ook niet meer. Zeg nou zelf, dat is toch bullsh*t. ?
Ik ben niet blind maar doof, ben niet stom, hoef niet perse gelijk te hebben, zit niet te zieken maar ERGER me dood aan GENEUZEL van een paar forummers hier. GENEUZEL, dat is het. Gefrobel in de marge.
Dus ALSJEBLIEFT gewoon lekker laten gaan, en go with the flow, wordt het te gortig, dan ben ik ervan overtuigd dat het gros van de forummers heus zelf wel vraagt om een slotje.
ALSJEBLIEFT mensen! Leuk, weet je wel, LEUK!!!!!!!!!!! Zo houden graag!!!!!!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 06, 2006 22:16

@ Kees : :shock:

ik denk in het verleden MEER dan genoeg gedaan te hebben voor het SCARB, en heb me meermaals aangemeld als vrijwilliger, zonder resultaat, ben al jaaaaaaaaaaaren lid. Dus mag naar mijn idee wel wat zeggen.
Mijn 'lompe' modus: Wat een geouweh**r allemaal.

We kunnen dan wel lang gaan nadenken, en een aparte rubriek 'aanverwante italiaanse zooi' opstarten, ok dan.
afstelapparaten, ducati's , fiatten en Masers.
Maar wat boeit het of iemand dat op te koop zet? Of er volgt een boeiend topic, of nobody reageert, verandering van spijs doet eten, en pagina's vol tka 146, 75, giulia gaan op den duur ook vervelen.
Wat nou als iemand fiat Tempra ondersteldelen tk aanbiedt? Gelijk aan 155......
Of straks een Maser motor voor in een Brera. Of een kitcar lotus, met Alfa blok? Een hoeheetzo'n frans ding, een Matra, met alfa V6.
Moeten de mods dat dan allemaal uit gaan pluizen? Hou toch op.
-lompe modus uit.....-

Spijkers op laag water zoeken, dat is het. Zoals eerder gezegd, het gaat hier om de FUN. Ik WIL lezen over een Maser van Arjen die te koop staat.
Ik WIL lezen over fiat tempra onderdelen die op mijn broertjes 155 passen en voor weinig weg gaan.
Ik WIL lezen over een Golf intercooler die op een 75 turbo pas te maken is.
Ik WIL lezen over pietje die het Pandaatje van zijn vriendin te koop zet omdat ie haar zo gek gekregen heeft een 33 te kopen, en of iemand een panda voor weinig wilt, voor van de winter. Misschien WIL ik die panda wel voor van de winter. en HEB ik een 33 in te ruilen. En WIL ik NIET heel marktplaats afstruinen. Maar wil ik gewoon lekker naar OOK MIJN forum surfen en daar ALLES vinden wat mij boeit.
en als het mij niet boeit, dan lees ik het lekker niet.
En misschien heb ik wel te veel vrije tijd in de avond, en wil ik lekker meezeiken over een Manta die al dan niet te koop staat.
En Allessandro een brute RVS einddemper toewensen. Al is dat GEEN Alfa project. Als het SCARB dan consequent is , dan MAG dat topic ook niet meer. Zeg nou zelf, dat is toch bullsh*t. ?
Ik ben niet blind maar doof, ben niet stom, hoef niet perse gelijk te hebben, zit niet te zieken maar ERGER me dood aan GENEUZEL van een paar forummers hier. GENEUZEL, dat is het. Gefrobel in de marge.
Dus ALSJEBLIEFT gewoon lekker laten gaan, en go with the flow, wordt het te gortig, dan ben ik ervan overtuigd dat het gros van de forummers heus zelf wel vraagt om een slotje.
ALSJEBLIEFT mensen! Leuk, weet je wel, LEUK!!!!!!!!!!! Zo houden graag!!!!!!

AMEN Rik
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

SPIDERVELOCE1750

do apr 06, 2006 22:17

een blah blah blah blah blah blah blah blah dan ? :shock: :wink:
Nee .... een stad in Canada ... :wink: Die heeft genoeg olie bij om de boel hier weer gesmeerd te laten verlopen .

Kristal

Terug naar “Het Forum Café”