jongens...
ik moet dit kwijt want het is nou al weer de zoveelste keer dat het me overkomt
ik was f stukkie rijden met mn gtv (de 3 liter v6 savali)....
nou waren mn zakken nogal leeg en mn binnezak lag thuis (het was mooi weer), dus ik ff pinnen....
nu moet ik even de situatie uitleggen bij de pin... het is een parkeer plaats voor het postkantoor waar je dus kan parkeren... aan de zijkant zit een pinner... om die parkeer plaats heen zit een soort rondweggetje waar je dus langs de pin ken rijden...
dus ik, net als altijd... zet mn gtv-tje voor de pin en wacht netjes totdat die man voor me klaar is met pinnen... ik gaat pinnen... hoor ik achter me ineens een hoop kabaal. ik stond volgens de man in de weg. ik was asociaal en als er nou mensen zijn die haast hebben kunnen ze er niet langs.. op zich nog niet zon gek idee, maar aangezien de man achter m een vrije baan had en gewoon ff achteruit weg had kunnen rijden er dus niets aan de hand was ... maar ik kreeg de wind van voren.... dus ik pardon (toen ik klaar was met pinnen )
de man herhaalde zn stelling. waarop ik netjes en beleefd wilde uitleggen dat de man ook net zo goed achteruit had kunnen rijden alsie niet eens de tijd had om ff 30 sec te kunnen wachten (er staat niet zo veel geld op mn rekening dus het "even geduld uw geld word geteld" duurt niet zo lang) maar ik had geen mogelijkheid om er tussen te komen... waarop ik de man wilde vertellen dattie als ie te laat was gewoon 30 sec eerder van huis had motte gaan en dat die 30 sec totaal niets uit maken... maar nee daar trapte hij dus ook niet in en ging maar door over de bekende cliche's van de jeugd van tegenwoordig... waarop ik eindelijk ff kwaad werd en m netjes naar een paarde lul heb vernoemd en heel rustig verder reed (oh je spontaan most ik ook nog ff een shaggie draaien en de drempeltjes waren ineens net de montblank)...
zo dat wilde ik ff kwijt hoorhee
de jeugd word gevormd