Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merken

Ja, ander italiaans schoon van forum bewoners accepteren
67%
67
Niet zijken, je zit hier op een alfa forum
26%
26
Geen mening
2%
2
Makkelijk, een mening geven vanaf de zijlijn!
5%
5

Totaal aantal stemmen: 100
Andretti Molletti

RE: Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merken

vr apr 07, 2006 13:20

Sommige leden alhier denken een mening te kunnen geven onderbouwd met een aangenomen veronderstelling die tot feit gebombardeerd wordt.
Het grappige is dat ze er dan ook gelijk heilig in geloven.

NIET leuk, wel leerzaam is de stelling:

mijn waarheid .. jouw waarheid..

:arrow:

en voor de gevorderde .. er is ook een midden...

wie de schoen past trekken hem aan ;)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr apr 07, 2006 13:43

o ja zal wel zijn feiten, geen feiten, eigen waarheid, groepswaarheid slechte argumenten, goede argumenten, regelment, volharders, zeikers, geen zeikers, meelopers, afkrakers, newbies, de gevestigde orde, de betweters en wat nog allemaal meer. Gelukkig ontaard deze discussie niet in een ruzieachtige sfeer en dat is maar goed ook. Zo erg is het allemaal ook weer niet.

en we hebben allemaal een tig paar schoenen, vandaag de witte stappers en morgen de degelijke schoenen. De uitslag van de Poll is een feit dat zegt dat de meeste forumbezoekers een verandering willen zien. En het bestuur moet nu maar uitmaken wat ze daar meedoen.

Veranderen heeft zijn voor en nadelen en niet veranderen ook. ben benieuwd wat hiervan de uitslag zal zijn, ik zet mijn geld voorlopig op niet veranderen :wink:
156

Giulia555

vr apr 07, 2006 14:05

Even man en paard noemend.

Waarom geen Maserati, welk merk voor 25% eigendom is van FIAT dus Alfa Romeo en een hechte samenwerking heeft met Alfa Romeo.....

Waarom wel een apparaat wat Weber carburateurs kan afstellen. Zitten nl. op nog heel veel andere merken en is dus helemaal niet specifiek Alfa Romeo.......

Waarom dan wel motorolie (gaat in heel veel andere merken). idem
Blijkbaar zitten die personen die het zich aantrekken dat er niet Alfa gerelateerd spul te koop wordt aangeboden zich suf te piekeren op mijn doodnormale vraag zoals boven gesteld, want ik heb nog geen met feiten onderbouwd antwoord hierop gezien.....

Heeft niks met veronderstellingen, waarheid of wat dan ook te maken. Gewoon simpelweg waarom het een wel en het ander niet.

Andretti Molletti

Re: RE: Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merk

vr apr 07, 2006 15:10

Waarom geen Maserati, welk merk voor 25% eigendom is van FIAT dus Alfa Romeo en een hechte samenwerking heeft met Alfa Romeo.....

Waarom wel een apparaat wat Weber carburateurs kan afstellen. Zitten nl. op nog heel veel andere merken en is dus helemaal niet specifiek Alfa Romeo.......

Blijkbaar zitten die personen die het zich aantrekken dat er niet Alfa gerelateerd spul te koop wordt aangeboden zich suf te piekeren op mijn doodnormale vraag zoals boven gesteld, want ik heb nog geen met feiten onderbouwd antwoord hierop gezien.....

Heeft niks met veronderstellingen, waarheid of wat dan ook te maken. Gewoon simpelweg waarom het een wel en het ander niet.
nou een simpel antwoordt dan: omdat het een regel is hier op het forum die duidelijk gecommuniceerd was/is voor het moment dat jij adverteerde.
Het gaat dus niet om jou, je maser of wat dan ook, maar om het naleven van een regel...
De discussie gaat nu m.i. om:

a) onze visie of we die regel wel of niet handhaven
b) onze visie of regel aangepast moet worden.

Het daadwerkelijk aanpassen/veranderen gaan wij niet over, we kunnen aanbevelingen doen ;)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr apr 07, 2006 15:15

nou een simpel antwoordt dan: omdat het een regel is hier op het forum die duidelijk gecommuniceerd was/is voor het moment dat jij adverteerde.
Het gaat dus niet om jou, je maser of wat dan ook, maar om het naleven van een regel...
De discussie gaat nu m.i. om:

a) onze visie of we die regel wel of niet handhaven
b) onze visie of regel aangepast moet worden.

Het daadwerkelijk aanpassen/veranderen gaan wij niet over, we kunnen aanbevelingen doen ;)
idd, enkel: waarom het een wel en het ander niet is ook een punt van aandacht, dus een aanbeveling strikte handhaving of geen handhaving, alles wat daartussen in zit geeft frictie :wink:
156

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

vr apr 07, 2006 15:58

idd, enkel: waarom het een wel en het ander niet is ook een punt van aandacht, dus een aanbeveling strikte handhaving of geen handhaving, alles wat daartussen in zit geeft frictie :wink:
Psies en dat heet Trias Politica. Dus niet zeuren op/over de moderators...

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr apr 07, 2006 16:19

Psies en dat heet Trias Politica. Dus niet zeuren op/over de moderators...
het merendeel hier heeft enkel respect voor de moderators :wink:

of doen de moderators aan Trias Politica?. Begrijp me niet verkeerd, probeer alleen alle optie's na te gaan :?
156

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr apr 07, 2006 17:23

Eh, Dre, het door jou gestelde FEIT dat 3970 leden tegen zijn??
Zo poneer je het wel...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

supermaarten

vr apr 07, 2006 17:33

Zo poneer je het wel...
:lol:

dat viel mij toevallig ook al op... ;)

Ik krijg namelijk sterk het gevoel dat er 3970 leden voor ipv tegen zijn

:jumping:

Andretti Molletti

vr apr 07, 2006 18:55

Zo poneer je het wel...
Dat is dus jouw waarheid Rik :shock:

Fijn dat ik zo overtuigd overkom :wink:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 07, 2006 20:20

Afbeelding

:?

Kennelijk moeilijk passen hier.

:wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 07, 2006 21:24

Eigenlijk is het heel simpel. Persoonlijk stoor ik me niet aan Maserati- etc advertenties, en vind ik ze zelfs leuk, en blijf ze svp vooral posten.

MAAR: als puntje bij paaltje komt horen ze hier welbeschouwd niet thuis, of de meerderheid van het forum dat nou leuk vindt of niet. Het is nou eenmaal de Alfa Club, ja toch? En dat een flink deel van ons andere Italiaanse schonen ook kan waarderen doet daar niks aan af. En daarom staat dat ook in de spelregels van de 'te koop' rubriek en daarom kunnen/mogen/zullen de mods non-Alfa advertenties verwijderen.

En dat vind ik hartstikke jammer, maar het is op zich wel terecht.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za apr 08, 2006 01:44

Eigenlijk is het heel simpel. Persoonlijk stoor ik me niet aan Maserati- etc advertenties, en vind ik ze zelfs leuk, en blijf ze svp vooral posten.

MAAR: als puntje bij paaltje komt horen ze hier welbeschouwd niet thuis, of de meerderheid van het forum dat nou leuk vindt of niet. Het is nou eenmaal de Alfa Club, ja toch? En dat een flink deel van ons andere Italiaanse schonen ook kan waarderen doet daar niks aan af. En daarom staat dat ook in de spelregels van de 'te koop' rubriek en daarom kunnen/mogen/zullen de mods non-Alfa advertenties verwijderen.

da's nou netjes gezegd.
:thumbs:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

za apr 08, 2006 08:54

michel, Yuri heef t helemaal gelijk.
er moest alleen nog achter staan: Maar goed, LAAT ZITTEN.....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

za apr 08, 2006 10:22

da's nou netjes gezegd.
:thumbs:
WILLEKEUR, dat is waar het om draait :wink:
156

Terug naar “Het Forum Café”