Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merken

Ja, ander italiaans schoon van forum bewoners accepteren
67%
67
Niet zijken, je zit hier op een alfa forum
26%
26
Geen mening
2%
2
Makkelijk, een mening geven vanaf de zijlijn!
5%
5

Totaal aantal stemmen: 100
Andretti Molletti

RE: Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merken

za apr 08, 2006 10:57

oke dan.. Yuri kan het idd goed verwoorden! :thumbs:

Nog eentje dan:
De huidige maatschappij biedt ons teveel keuzes, keuzes waar bijna niemand mee om kan gaan en men verzuipt in de mogelijkheden waar men niets mee doet...
Op het moment dat er een keuze weggenomen wordt is dat concreet genoeg om in te zien wat het betekend en begint men massaal te protesteren.. niet ziend dat er nog zoveel mogelijkheden over zijn ...

Even concreet:
Je mag hier WEL:
alfa's verkopen, onderdelen weggeven, discusieren, kesrtgroeten doen, beterschap wensen, technische problemen voorleggen, frustraties uiten, hulp vragen met het lezen van teksten, rode draadjes leggen, projecten showen, kennis delen, ouwehoeren over bier, belgisch leren, evenementen voor bespreken én nabespreken. Slotracingbanen showen, laswerk beoordelen, polletjes starten, horloges verkopen, spulletjes te koop vragen, trekhaken showen, afspraakjes maken, jongens proberen gek te maken met een deuk in je ego, Toyota F1 de hemel in prijzen, Alonso fan wezen.

etc etc...

en waar gaat het over???
één dingetje wat niet mag...een NIET alfa automobiel verkopen...
Niet de regels beperken ons, we beperken dan onszelf!!

:wink:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Zijn de moderators te streng mbt verkoop andere merk

za apr 08, 2006 14:09

Nog eentje dan:
De huidige maatschappij biedt ons teveel keuzes, keuzes waar bijna niemand mee om kan gaan en men verzuipt in de mogelijkheden waar men niets mee doet...
Op het moment dat er een keuze weggenomen wordt is dat concreet genoeg om in te zien wat het betekend en begint men massaal te protesteren.. niet ziend dat er nog zoveel mogelijkheden over zijn ...

Even concreet:
Je mag hier WEL:
alfa's verkopen, onderdelen weggeven, discusieren, kesrtgroeten doen, beterschap wensen, technische problemen voorleggen, frustraties uiten, hulp vragen met het lezen van teksten, rode draadjes leggen, projecten showen, kennis delen, ouwehoeren over bier, belgisch leren, evenementen voor bespreken én nabespreken. Slotracingbanen showen, laswerk beoordelen, polletjes starten, horloges verkopen, spulletjes te koop vragen, trekhaken showen, afspraakjes maken, jongens proberen gek te maken met een deuk in je ego, Toyota F1 de hemel in prijzen, Alonso fan wezen.

etc etc...

en waar gaat het over???

m.i. gaat in deze discussie (deels) om de willekeur. Waarom de ene adv. wel en de andere niet. En idd keuzes genoeg op het worldwideweb. Maar goed in het echte leven gebeurd dat ook. Met een mooi woord de discretionaire bevoegheid.

Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich hieraan storen (de willekeur dus). Ome agent kent men niet maar de meeste mensen op het forum kennen elkaar wel, en zie daar frictie :wink:
156

katjesvoo

za apr 08, 2006 16:36

Nog eentje dan:

Even concreet:
Je mag hier WEL:

etc etc...

en waar gaat het over???

m.i. gaat in deze discussie (deels) om de willekeur. Waarom de ene adv. wel en de andere niet. En idd keuzes genoeg op het worldwideweb. Maar goed in het echte leven gebeurd dat ook. Met een mooi woord de discretionaire bevoegheid.

Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich hieraan storen (de willekeur dus). Ome agent kent men niet maar de meeste mensen op het forum kennen elkaar wel, en zie daar frictie :wink:

Ik heb sinds 1 week de SCARB site bezocht als nieuw lid de Zeeuws-Vlaanderen rit meegereden met mijn hagelnieuwe 147 alfa rosso (TOP rit !),

echter schijnt het dat ik wel een probleem heb, namelijk ; het schijnt dat ik absoluut niet over iets anders dan alfa mag schrijven of praten NOT DONE,

Zijn wij Zeeuwen hier dan te nuchter voor , waar gaat het in hemelsnaam om

Oldtimer liefhebber sinds heel lang
Renault 4CV 1960, Spitfire 1500 1977,Samurai Pepper!!!! en ALFA 147 ROSSO DISTINCTIVE 2006

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za apr 08, 2006 17:21

Welkom hier !! Van mij mag je het hier over alles hebben.

Leuk zo'n SUZUKI SAMURAI PEPPER !!! :thumbs: Leuke uitvoering. (rood met een goude stryping toch ??)

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

ciclista
Guru
Guru

za apr 08, 2006 18:48

(rood met een goude stryping toch ??).
Afbeelding
Ja dus. Kan ik die gaap smiley weer niet vinden...

Afbeelding
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za apr 08, 2006 20:21

etc etc...

en waar gaat het over???

De beperking is dan persoonlijk.
Geen friqandellen maar alfa's daar gaan we voor :wink:

katjesvoo

za apr 08, 2006 22:09

(rood met een goude stryping toch ??).
Afbeelding
Ja dus. Kan ik die gaap smiley weer niet vinden...

Afbeelding
Nou dat is nou net wat ik wou aangeven, GAAP :twisted: , ik ben ben zo verschrikelijk tevreden van mijn alfaatje

na 4 peugeots , sjapoo ALFA , waarschijnlijk heb ik nu pas het licht gezien , echter na alfa is ook nog een leven,

er is ook veel mooi vrouwvolk alsook ontzettend veel mooie voituren :driving:

Jorix

zo apr 09, 2006 10:48

...echter schijnt het dat ik wel een probleem heb, namelijk ; het schijnt dat ik absoluut niet over iets anders dan alfa mag schrijven of praten NOT DONE,
Waar maak je dat uit op? Volgens mij kan je prima over andere merken ouwehoeren in het Café. Zelfs in Technische Onderwerpen komt af en toe een vraag voorbij over een ander merk.. (sterker nog, in projecten staat een heel restauratie verslag van een heuze Alessandro Romeo 8))
Alleen op het moment dat je bv je Renault wilt gaan verkopen, dan kan je dat beter op het forum van de Renault club doen omdat je daar veel meer belangstelling hebt van de doelgroep; Je gaat toch ook niet naar de groentenboer om een wit brood te kopen? ;)

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo apr 09, 2006 11:08

Gaat er nu ook daadwerkelijk wat gebeuren? Of kunnen we binnenkort weer de zoveelste topic hierover verwachten? :roll:
Voor mij hoeft er niets te veranderen, maar ik heb er geen moeite mee als het wel gaat gebeuren. Ik lig er niet wakker van iig. :wink:

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

zo apr 09, 2006 11:17

Gaat er nu ook daadwerkelijk wat gebeuren?
Ja, er komt een andere oplossing voor het adverteren en er wordt ook gekeken naar de indeling van de advertenties (aan de hand van de hier gedane suggesties).
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

zo apr 09, 2006 11:18

...echter schijnt het dat ik wel een probleem heb, namelijk ; het schijnt dat ik absoluut niet over iets anders dan alfa mag schrijven of praten NOT DONE,
Waar maak je dat uit op? Volgens mij kan je prima over andere merken ouwehoeren in het Café. Zelfs in Technische Onderwerpen komt af en toe een vraag voorbij over een ander merk.. (sterker nog, in projecten staat een heel restauratie verslag van een heuze Alessandro Romeo 8))
Alleen op het moment dat je bv je Renault wilt gaan verkopen, dan kan je dat beter op het forum van de Renault club doen omdat je daar veel meer belangstelling hebt van de doelgroep; Je gaat toch ook niet naar de groentenboer om een wit brood te kopen? ;)
tegenwoordig krijg je bij de groenteboer naast groenten ook brood :jumping:
156

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo apr 09, 2006 11:22

:blue_lol:

Ff serieus, waarom zou je over andere dan alfa's hier op dit forum zitten :?
Dr zijn toch zat andere voor!

Terug naar “Het Forum Café”