![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Daarnaast ben ik moderator van een clubje autogekken, die eigenlijk allemaal dezelfde hobby hebben..het stylen dan wel tunen van wagens..
En stappen en daarbij een lekker biertje nuttigen bevalt me ook altijd wel
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Beetje gitaar vind ik ook niet verkeerd..Vind System of a down erg lekker, verder RammsteinHmm, (Belgisch) bier en muziek in het algemeen blijken zo'n beetje de rode draad te zijn... de beste ingrediënten voor een gezellig feestje![]()
En dat Cryptopsy is ook wel eventjes heel erg extreem in alle opzichten, ik luister ook wel eens wat, eh, luisterbaardere herrie
Goed idee, ik biljart eigenlijk wel gewoon carambool of drieband maar mag ook graag partijtje snookeren.Ik denk dat ik maar eens een uitstap naar Belgie voor jullie in mekaar moet flansen . Ik ben namelijk ook getrouwd met nen waren bierkenner-liefhebber en lust er zelf ook wel eentje .
![]()
Oh ja ... Het is een tijdje geleden , maar een goed partijtje biljart ( Pool , Snooker ... ) sla ik ook nooit af![]()
Kristal
Misschien regel ik wel iets in Gent , alhoewel der tot oktober al niet veel vrije plaatskes meer zijn in den agenda ... Is trouwens ook leuker in de winter vind ikGoed idee, ik biljart eigenlijk wel gewoon carambool of drieband maar mag ook graag partijtje snookeren.Ik denk dat ik maar eens een uitstap naar Belgie voor jullie in mekaar moet flansen . Ik ben namelijk ook getrouwd met nen waren bierkenner-liefhebber en lust er zelf ook wel eentje .
![]()
Oh ja ... Het is een tijdje geleden , maar een goed partijtje biljart ( Pool , Snooker ... ) sla ik ook nooit af![]()
Kristal
Waar kunnen we de inschrijfformulieren downloaden??Nu begint er een plannetje te borrelen...
Camping, Belgie, alle trappisten(biertjes) in de bar aanwezig, Belgische biertjes van de tap, grote BBQ's.... En veel Alfisten en hun Alfa's!
Je moet alleen een rit naar de Ardennen maken om bij mij terecht te kunnen, kamperen of in een hsuije.
Idee?
Klinkt als een prima idee Serge!!Nu begint er een plannetje te borrelen...
Camping, Belgie, alle trappisten(biertjes) in de bar aanwezig, Belgische biertjes van de tap, grote BBQ's.... En veel Alfisten en hun Alfa's!
Je moet alleen een rit naar de Ardennen maken om bij mij terecht te kunnen, kamperen of in een hsuije.
Idee?