vr apr 14, 2006 20:48
Deze ziet er zo op de foto best wel goed uit, maar er is dan ook best wel wat aan gedaan zo te zien.
Buiten de normale 33 kuren (bodem, plaatwerk rond tankdop, spatbordranden) moet je bij een SW goed letten op de hoekjes onder de achterruit in de achterklep. Deze willen nog wel eens doorotten, zeker als het originele zwarte kader rond de achterruit er nog op zit (= een zwart stickervel, waaronder het water nogal eens blijft zitten).
De lijst van de achterruit zit ook met metalen hoekjes geklemd, die de lak door het werken van de achterklep nog wel eens wegschuren met alle gevolgen van dien.
Daarnaast even letten op het plaatwerk rond de achterlichten, dit kan af en toe ook wel eens slecht zijn.
Tenslotte is de achterste uitlaatdemper wat langer dan die van een berlina, en ook wat lastiger te vinden.
Let trouwens even op de deurrubbers. Op de foto van het interieur lijkt het er op dat er nogal wat rode lak op de rubbers zit (zeker links), maar dit kan gezichtsbedrog zijn.
€ 1500 lijkt een hoop ged. Ze worden vaak voor minder aangeboden, maar als het echt een goede is vind ik het geen verkeerde prijs. Mijn exemplaar krijg je er in ieder geval niet voor!
Stuurbekrachtiging en el.ramen zijn trouwens standaard.
Succes!
Paul
GT 1300 junior '75
Alfasud Sprint Veloce 1.5 '80
33 1.7IE SW '93
Iets Duits........