wat een wild gezeik hier!
wildpoepen
Weet je dan ook dat als je met een volle blaas een aanrijding krijgt deze kan scheuren, laat mij dan liever 10 min ervoor op een parking lekker wild geplast hebben.ik vind het best terrecht dat "wildplassen" (onzedelijk geleuter) een hoge boete mag hebben en het heb zeker meerwaarde op de verkeersveiligheid. kijk als je nou stomdronken op de snelweg staat te pissen (en dat duurt ff als je flink gezopen heb) ken ik me best voorstellen dat je de verkeersveiligheid niet te goede komt laat staan wildpoepen (wat mot dat dan weer niet kosten zeg )
hahahaha dat zei ik ook tegen die politieagent maar hij had er lak aan (dat van de blaas)
en als ie dan commentaar geeft zeggen dat ie niet zo moet lopen zeiken en dan al wildplassend doorlopen....Als je nou waar voor je geld had willen hebben had je je al "wildplassend"om moeten draaien toe die politie achter je stond , over een agent heen zeiken, da's mij dat geld wel waard
Als oom agent staat te zeiken over je zeiken is hij zelf toch ook een soort van aan het wildplassen toch?, dus hij kan zich het beste stil houden, of anders zichzelf ook een boete schrijven.en als ie dan commentaar geeft zeggen dat ie niet zo moet lopen zeiken en dan al wildplassend doorlopen....Als je nou waar voor je geld had willen hebben had je je al "wildplassend"om moeten draaien toe die politie achter je stond , over een agent heen zeiken, da's mij dat geld wel waard