UPDATE: binnenkort ligt in die zelfde, niet nader te noemen, ruimte, ene K.M. te L. verfrommeld in een hoekje*update* in een niet nader te noemen cafe ligt de KL verfomfaaid in een hoekje
Kees, zal voor je duimen tot mijn duimen versleten zijn!!!! Komt helemaal goed hoor.Willen jullie even aan de de KL slingeren, kaarsje branden en duimen voor me ?
Vanavond moet het gaan gebeuren, de 2de scriptie moet worden verdedigd op het fijne tijdstip van 22:00 tot 22:30
Voorbereiding is klaar, vanavond mag het gaan gebeuren. Als dit lukt, nog maar 2 modules en in de HEAO klaar in juni.
Gefeliciteerd Kees!Net terug, de verdediging had beter gekund, maar ok, wie is er nu nog om 22.00 zo scherp dat hij/zij alle mogelijke rot en strikvragen feilloos even beantwoordt -O-
Al met al een 6,5 en dat is ruim voldoende, ben een gelukkig mens *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Da's balen... waren er getuigen? Waarborgfonds... Biertje?Heeft iemand mijn achterbumper bekrast door ertegenaan te rijden....
En natuurlijk geen briefje...
Bert ... vanuit het verre België zit ik hier nu een beetje triestig hierdoor te wordenHeeft iemand mijn achterbumper bekrast door ertegenaan te rijden....
En natuurlijk geen briefje...