Wie kent het programma??
We zijn welkom vanaf 10.00 uur. Hoe laat begint b.v. de toerrit?
Ik zou zeggen laat je verrassen !!! Tipje van de sluier, vanaf 13.00 uur wordt het roadboekje uitgedeeld.@Turbodelta: is er al meer bekend over het dagprogramma of is dat een verrassing?
De clubwinkel is niet aanwezig. Het lijkt zeer eenvoudig, maar het is een mega klus om de clubwinkel op te bouwen voor het SS in Zandvoort of een gedeelte van de winkel in Houten te hebben. Je kunt natuurlijk altijd nog je spullen via het clubblad bestellen.Staat de clubwinkel er eigenlijk?
Snap ik, dat het niet eenvoudig is Ik wilde het clubmodel aanschaffen, 5 euro is natuurlijk een koopje, en die 5,75 verzendkosten staan dan opeens weer in geen verhouding.De clubwinkel is niet aanwezig. Het lijkt zeer eenvoudig, maar het is een mega klus om de clubwinkel op te bouwen voor het SS in Zandvoort of een gedeelte van de winkel in Houten te hebben. Je kunt natuurlijk altijd nog je spullen via het clubblad bestellen.Staat de clubwinkel er eigenlijk?
@Dibro, Ik zou even contact opnemen met de beheerster van de clubwinkel, mogelijk dat zij dit weekend ook komen en dan lijkt mij die transportkosten makkelijk te tackelenSnap ik, dat het niet eenvoudig is Ik wilde het clubmodel aanschaffen, 5 euro is natuurlijk een koopje, en die 5,75 verzendkosten staan dan opeens weer in geen verhouding.De clubwinkel is niet aanwezig. Het lijkt zeer eenvoudig, maar het is een mega klus om de clubwinkel op te bouwen voor het SS in Zandvoort of een gedeelte van de winkel in Houten te hebben. Je kunt natuurlijk altijd nog je spullen via het clubblad bestellen.Staat de clubwinkel er eigenlijk?
Aan de andere kant: ook 10,75 kan bruin nog wel trekken
Btw: forum beats mail in deze (heb net ook een mailtje hierover gestuurd en daar heb ik nog steeds géén antwoord op )
Ik zal de mijne ergens anders moeten neerzetten anders valt die in het niet, gezien de waanzinnig mooie Duetto en Coda Tronca van jullie Kristal.Nog 2 keer slapen
Wij komen alleszinds met deze tweekoppige Gentse delegatie :
Kristal
Niks moet , alles mag ... dus ge moogt hem naast die van ons placeren ... heel graag zelfs want ze ziet er ook dik in orde uitIk zal de mijne ergens anders moeten neerzetten
gelukkig maar, ik ben vereerd om naast jullie te mogen staanNiks moet , alles mag ... dus ge moogt hem naast die van ons placeren ... heel graag zelfs want ze ziet er ook dik in orde uitIk zal de mijne ergens anders moeten neerzetten
En lekker een ander kleurtje , dat is extra leuk voor de fotookes
Kristal