Dat is natuurlijk niet de bedoeling . Bijna alles is aangekocht op beurzen en (rommel) markten als project .Ehhh... okay, ik trek mij nederig terug in een heel klein hoekje van mijn kamer....
Zegt mij niet direct iets .Vraagje aan de heren horloge experts, er bestaat een Zenith die helemaal uit een strak stuk alluminium o.i.d gemaakt is, staan dacht ik zelfs geen cijferaanduidingen op. Weten jullie misschien welk model/type Zenith dit is? Stamt ergens zo uit de jaren '70. Als ik goed zoek moet ik er ergens een foto van hebben.
't Is goed . Als jij dan , als overtuigde groene jongen , een elekromotor in je Alfa dropt .
Die ga ik onthouden voor als ik een nieuw batterijtje in m'n swatsj moet
(eigenlijk voor als mijn baas/collega een horloge-probleem heeft. Hij verzamelt ze ook, is absoluut ebay-addict, en sinds hij een IWC kocht is mijn interesse ook gewekt. Die dingen zijn alleen nogal kostelijk )
En hier zit er nog eentje !Ik ben helemaal verbaasd ik had nooit gedacht dat er nog Front 242 fans waren.
Is er een mogelijkheid dat iemand een exemplaar koopt voor mijn ventje en die morgenTIP : Vandaag bij de Telegraaf een Hele mooie Horloge bijlage met Allemaal mechanische horloges.
(Ik ben ook Liefhebber van zwitserse horloges)
Ik zal er 1 meenemen (ja, hier in de Ardennen hebben wij de Telegraaf:) )]Is er een mogelijkheid dat iemand een exemplaar koopt voor mijn ventje en die morgen
meebrengt neer de registerdag ?
Merciekes jongeman De Gentenaarkes zullen Uw eeuwig dankbaar zijnIk zal er 1 meenemen (ja, hier in de Ardennen hebben wij de Telegraaf:) )]Is er een mogelijkheid dat iemand een exemplaar koopt voor mijn ventje en die morgen
meebrengt neer de registerdag ?
Ahhhhh, ooit nog eens mijn droom. Wat die man aan astronomische complicaties in zijn horloges weet te bouwen, werkelijk fenomenaal. Bijvoorbeeld de Planetarium 2000, een compleet *werkend* planetarium om je pols! Volstrekt nutteloos natuurlijk, maar wat een prachtig stukje techniek.@Manu De naam die we laatst niet wisten was: Christiaan van der Klaauw.
Damn, komt ie nu mee aan... kom net terug van de kiosk, met een Volkskrant onder mijn arm!TIP : Vandaag bij de Telegraaf een Hele mooie Horloge bijlage met Allemaal mechanische horloges.
Gaaf hoor, als je dat kan. Respect! Heb je die opleiding echt alleen als hobby gevolgd, of zou je er ook beroepsmatig iets mee willen doen?Dat is natuurlijk niet de bedoeling . Bijna alles is aangekocht op beurzen en (rommel) markten als project .
Horloges die vuil en vooral stuk zijn , ook al zijn ze van een bekend merk , worden altijd verkocht in de wetenschap dat een reparatie - restauratie - peperduur is . Voor twee prikjes dus .
Er zit vooral heel veel tijd en geduld in , Alom bekend door Alfa sleutelaars , toch ?
Zoiets?Vraagje aan de heren horloge experts, er bestaat een Zenith die helemaal uit een strak stuk alluminium o.i.d gemaakt is, staan dacht ik zelfs geen cijferaanduidingen op. Weten jullie misschien welk model/type Zenith dit is? Stamt ergens zo uit de jaren '70. Als ik goed zoek moet ik er ergens een foto van hebben.
Neen echt niet .Gaaf hoor, als je dat kan. Respect! Heb je die opleiding echt alleen als hobby gevolgd, of zou je er ook beroepsmatig iets mee willen doen?