Nog een vraagje voor de opstoet morgenvroeg: Delegatie Brabant en Vlaanderen verzamelen bij pompstation De Lucht tussen 's-Hertogenbosch en Oss? En hoe laat dan?
Voor mij iets om, maar wel een leuk idee!Nog een vraagje voor de opstoet morgenvroeg: Delegatie Brabant en Vlaanderen verzamelen bij pompstation De Lucht tussen 's-Hertogenbosch en Oss? En hoe laat dan?
Ik had eigenlijk de A50 op mijn route staan maar zal ook verzamelen bij De Lucht. En inderdaad , hoe laat? (waren er al plannen?)
Om Volgens mij bedoelt Alessandro De Lucht bij Oss (en dat is aan de A-50 Sergio) en niet op de A-2Voor mij iets om, maar wel een leuk idee!Nog een vraagje voor de opstoet morgenvroeg: Delegatie Brabant en Vlaanderen verzamelen bij pompstation De Lucht tussen 's-Hertogenbosch en Oss? En hoe laat dan?
Ik had eigenlijk de A50 op mijn route staan maar zal ook verzamelen bij De Lucht. En inderdaad , hoe laat? (waren er al plannen?)
Voorstel: ca. 9.30 uur bij De Lucht?
De Lucht in Oss??? Die ken ik niet... Er is toch maar 1 De Lucht, aan de A2 tussen Den Bosch en Zaltbommel?
Om Volgens mij bedoelt Alessandro De Lucht bij Oss (en dat is aan de A-50 Sergio) en niet op de A-2
Zie Giulia for Julia! A50 dus. Ik ga echt niet over de A2 hoor.De Lucht in Oss??? Die ken ik niet... Er is toch maar 1 De Lucht, aan de A2 tussen Den Bosch en Zaltbommel?
Om Volgens mij bedoelt Alessandro De Lucht bij Oss (en dat is aan de A-50 Sergio) en niet op de A-2
Allessandro!!!!!