Ja en die ongure manager was in de ochtend op zandvoort om een 155-register te hijacken, oppassen geblazen dus
Hoi Karin .Hallo Kristal,
bedankt voor de mooie fotos. Roy heeft deze als bureaublad ingesteld op onze computer.
Ik heb een superleuke dag gehad (onze dochter van twee ook, die heeft overal kabouters gezocht-zelfs bij de receptie nagevraagd of daar misschien kabouters woonden...
Ik heb lekker volgas terug gereden naar huis. groet!!
Karin
Ik ook hoor . Morgen krijgt het een uitgelezen plaatsje naast de anderen . Misschien neem ik daar wel een fotooke vanoh dit schiet me nog in gedachten. ben ik nu de enige die de rallyschildjes een leuk idee vond????
De winkel natuurlijk ...De Bose bokskes zullen dit mooi utbraken ( Dream on Kristal ) In mijn living is geen plaats meer over ... En begin nu niet over de slaapkamer , want daar is Bowie heer en meesterKristal,
In de living of in de winkel? (naast het uitgeprinte cd hoesje?? ).
Thom
Van mij mogen de schildjes er volgend jaar weer bij zijn. Leuk initiatief en met diverse jaargangen achter elkaar kan 't een leuke verzameling worden.Ik ook hoor . Morgen krijgt het een uitgelezen plaatsje naast de anderen . Misschien neem ik daar wel een fotooke vanoh dit schiet me nog in gedachten. ben ik nu de enige die de rallyschildjes een leuk idee vond????
l
Lulkoek .Ja en die ongure manager heb alle 155 zoek gereden in een 75 TS, heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen......op het circuit
gr Roel
Mooie fotokes Kistal
Hoe zijn jullie aan de schildjes gekomen?Van mij mogen de schildjes er volgend jaar weer bij zijn. Leuk initiatief en met diverse jaargangen achter elkaar kan 't een leuke verzameling worden.Ik ook hoor . Morgen krijgt het een uitgelezen plaatsje naast de anderen . Misschien neem ik daar wel een fotooke vanoh dit schiet me nog in gedachten. ben ik nu de enige die de rallyschildjes een leuk idee vond????
l
Hoe dan ook een top dag gehad, heb me prima vermaakt, een hoop mensen gesproken & nog wat leuke dingen te weten gekomen.
Smoesjes allemaal. Dure camera en een niet getalenteerde fotograaf. Als de eenden niet kunnen zwemmen ligt het zoals gewoonlijk weer aan het water.Gezien moeilijke omstandigheden : Nog lage zon , te veel mensen , weinig actie op het veld en GRRRR... een terrein vol rood-witte lintjes , maar ook wegens een ( mislukt ) experiment met de nieuwe fotokodak , is mijn bijdrage deze keer iets minder in kwaliteit .
Manu .