
Probeer een beetje bij het begin te beginnen, hack, apfelbeck, weichsler, vizard, bell, motorfietsen etc. en daarnaast papers van de SAE ..................................................................

Dit is een aardige poging:Inderdaad leze....leze..........leze, doe ik al meer dan 20 jaar![]()
Probeer een beetje bij het begin te beginnen, hack, apfelbeck, weichsler, vizard, bell, motorfietsen etc. en daarnaast papers van de SAE ..................................................................
Rik houdt meer van KETTINGEN! geen riemen.8 kleppen...
en ik hou ook niet van distributieriemen........
Weet je dat zeker??kan , maar het werkt niet zoals het zou moetenDe nokkenasversteller kan je aansturen met een gasklepschakelaartje.
hij moet pas bij 1500 rpm inschakelen en bij 4-4500rpm UIT schakelen.. ook nog s belastingsafhankelijk... en dat gaat niet lukken met een schakelaar.
Waarom moet je inlaatnokkenas weer later gaan lopen boven 4500 rpm.?????wat heeft dat dan voor zin??
Ik heb nog gegevens liggen van amt toendertijd ik zal vanavond eens ff zoeken.
Volgens mij blijft hij aangestuurd boven 4500 rpm.
De meeste die racen verbinden hem gewoon door ..............