Ah.. de desmo!
http://www.ducaticlub.nl/multimedia/multimedia.htm
Hee nog iemand met zo'n brommert, die van mij heb net wat andere kleuren.Om te voorkomen dat dit topic wat al te veel ontspoord (tssss zelf trappen...... ) ff een plaatje van het mormel waar ondergetekende zich mee naar den baasch verplaatst (mits droog weer he...)
Grtz, fRank
Ja leuk spul he...Hee nog iemand met zo'n brommert, die van mij heb net wat andere kleuren.Om te voorkomen dat dit topic wat al te veel ontspoord (tssss zelf trappen...... ) ff een plaatje van het mormel waar ondergetekende zich mee naar den baasch verplaatst (mits droog weer he...)
Grtz, fRank
En idd ze zijn best rap voor een jap
Idd, hij is van 99.Hee nog iemand met zo'n brommert, die van mij heb net wat andere kleuren.Om te voorkomen dat dit topic wat al te veel ontspoord (tssss zelf trappen...... ) ff een plaatje van het mormel waar ondergetekende zich mee naar den baasch verplaatst (mits droog weer he...)
Grtz, fRank
Ja leuk spul he...
Is een 99er van jou ,toch?
Mijne is een 98er (een van de eerste 1000 geleverde volgens chassisnr)
Rijd je er ook wel eens circuit mee of gewoon ongesnikkerd op straat...
Grtz, fRank
Hmm toch voel ik me op een gesloten baan waar iedereen dezelfde kant op rijdt een stuk veilig er dan op de openbare weg (waar je gemiddeld iedere 3 minuten een BDE hebt op zo´n ding )Idd, hij is van 99.Hee nog iemand met zo'n brommert, die van mij heb net wat andere kleuren.
Ja leuk spul he...
Is een 99er van jou ,toch?
Mijne is een 98er (een van de eerste 1000 geleverde volgens chassisnr)
Rijd je er ook wel eens circuit mee of gewoon ongesnikkerd op straat...
Grtz, fRank
Circuit daar blijf ik liever vandaan met die raket, daar heb ik m'n alfatjes voor
Grtzz Roy
Hee een stuurtrekker !!!Voor de fietsfreaks die ook nog een wijnhobby hebben mag het volgende natuurlijk ook niet ontbreken in de collectie:
En hij is inderdaad groot! Het leuke is dat de draaipunten van de hefbomen bladboutjes zijn.
Misschien ook wel te gebruiken als plaattrekker.Hee een stuurtrekker !!!Voor de fietsfreaks die ook nog een wijnhobby hebben mag het volgende natuurlijk ook niet ontbreken in de collectie:
En hij is inderdaad groot! Het leuke is dat de draaipunten van de hefbomen bladboutjes zijn.