Pieter, hoe is het met jou gegaan. Ik hoorde het een en ander maar zat met mijn hoofd onder de motorkap te stressennog een rode 33 onderweg!

Ook nog bedankt voor je hulp
Pieter, hoe is het met jou gegaan. Ik hoorde het een en ander maar zat met mijn hoofd onder de motorkap te stressennog een rode 33 onderweg!
Roy, een mooi verslag! Ik heb vanaf de tribune jouw SZ zien rondgaan, een erg mooi gezicht!Pieter, hoe is het met jou gegaan. Ik hoorde het een en ander maar zat met mijn hoofd onder de motorkap te stressennog een rode 33 onderweg!
Ook nog bedankt voor je hulp
Gaaf man, het begint alweer te kriebelen!Even wat foto's van het evenement.
Klik hier voor een korte actie film
Ik ben mij van geen kwaad bewust. Volgens mij ging ik vrij neutral door de bocht en zie je op tweederde (waar het weer omhoog gaat) de achterkant even glijden.Gaaf man, het begint alweer te kriebelen!Even wat foto's van het evenement.
Zie ik trouwens goed dat jij hier vol ondersturend door de bocht gaat?
Groeten, Pieter
Roy, gelukkig dat er geen schade is! Voor dat rode lampje verdenk ik het draadje, want als ik over een hobbel ga, gaat ie even uit...Ik ben mij van geen kwaad bewust. Volgens mij ging ik vrij neutral door de bocht en zie je op tweederde (waar het weer omhoog gaat) de achterkant even glijden.Gaaf man, het begint alweer te kriebelen!Even wat foto's van het evenement.
Zie ik trouwens goed dat jij hier vol ondersturend door de bocht gaat?
Groeten, Pieter
Het was wel piepen in de deze bocht.
Ik heb zondag in het zonnetje even de wielen erafgehaald om te controleren of er iets beschadigd was, maar niets te zien.
Ook alle contactpunten, schakelaars en relais gereinigd. De koeling doet het weer zoals het hoort.
Trouwens het rode lampje van je remmen: betekent dat niet dat je remblokken op zijn?