giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Schoonheidsoperatie 90 : Daar gaat ze ...

zo apr 09, 2006 23:57

De 90 Patient zal net na de Pasen gereed zijn volgens mijn planning.....

Zijkantjes strak.

ook nog een nieuwe accu - oude blijft maar 1.5 dag na het laden heel dus die is eraan.

Proberen toch nog even met handelaarsplaten even een stukje te rijden en de remmen te reinigen....

Dan is al het zout allang weg en mag Vlaanderen zich weer een mooie Maffiabak rijker rekenen!

:wink:

Ik zal nog foto's maken van-de-week.
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma apr 10, 2006 00:16

We wachten in spanning af! 8-[ [-o<

Maar dat gaat vast goedkomen! :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Schoonheidsoperatie 90 : Daar gaat ze ...

ma apr 10, 2006 11:25

De 90 Patient zal net na de Pasen gereed zijn volgens mijn planning.....

Zijkantjes strak.

ook nog een nieuwe accu - oude blijft maar 1.5 dag na het laden heel dus die is eraan.

Proberen toch nog even met handelaarsplaten even een stukje te rijden en de remmen te reinigen....

Dan is al het zout allang weg en mag Vlaanderen zich weer een mooie Maffiabak rijker rekenen!

:wink:

Ik zal nog foto's maken van-de-week.
Bedankt Tom de Paashaas :thumbs:

De Vlaamse wegen zullen der binnenkort dankzij jou weer een beetje mooier uitzien :!:

Kristal

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 11, 2006 11:57

De 90 Patient zal net na de Pasen gereed zijn volgens mijn planning..... :wink: Ik zal nog foto's maken van-de-week.
Pasen en pinksteren vallen dit jaar op dezelfde dag. :biggrin: Ik wil niet haasten hoor, maar ben wel benieuwd hoe het staat inmiddels met de 90 patiënt. :D

Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo

do mei 11, 2006 17:31

Ja idd , Kristal... waar blijven die FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO's ;) 8) :lol:
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 28, 2006 00:05

De 90 Patient zal net na de Pasen gereed zijn volgens mijn planning..... :wink: Ik zal nog foto's maken van-de-week.
Pasen en pinksteren vallen dit jaar op dezelfde dag. :biggrin: Ik wil niet haasten hoor, maar ben wel benieuwd hoe het staat inmiddels met de 90 patiënt. :D
Ts volgende week pinksteren.... :wink:
Oe ist mee de 90?
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mei 28, 2006 00:18

Niet slecht hoor fRank!

Ze staat er strak bij te wachten op de spuitweek - dat is de week waarop wij diverse auto's gaan behandelen - 4x in het totaal!

(lekker duurt het langst toch?)

Spatbordrandjes zijn AAAALLLLLstrrrrrak in de spuitplamuur 8)

Sorry maar ik ben niet meer zo van de Posterige Fotohenkie: dat komt omdat ik al weken en weken na mijn werk tot in de nachtelijke uurtjes aan de slag ben...Om niet krankzinnig te worden en om 3 uur 's nachts de foto's van de laptop op de pc en vandaar op een hostsite met ondersteunend verhaal wordt mij nu iets te gortig...Maar ik zal van de week wat fototjes sturen naar Kristal! Mag zij het doen! :wink:

Ben wel in dubio: Lakwerk was op de schaafplekken na heel erg gaaf, maar er was geen plaatwerkdeel op beide zijkanten zonder buts bult schramdeuk of ander letsel.
Ik denk dat het toch zonde is om alles helemaal domweg over te blazen - en iets meer de orginaliteit te behouden (ik doel alleen op kleine deukjes zonder lakschade) Misschien moet er een klein krasje of deukje behouden blijven - geen deukenbak hoor! - Doel: roestvrij en netjes in plaats van een overgeblazen ding.....Maar de eigenaren bepalen....Photo's will follow!

ALFACENTRO

Afbeelding

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 28, 2006 00:35

Niet slecht hoor fRank!

Ze staat er strak bij te wachten op de spuitweek - dat is de week waarop wij diverse auto's gaan behandelen - 4x in het totaal!

(lekker duurt het langst toch?)

Spatbordrandjes zijn AAAALLLLLstrrrrrak in de spuitplamuur 8)

Sorry maar ik ben niet meer zo van de Posterige Fotohenkie: dat komt omdat ik al weken en weken na mijn werk tot in de nachtelijke uurtjes aan de slag ben...Om niet krankzinnig te worden en om 3 uur 's nachts de foto's van de laptop op de pc en vandaar op een hostsite met ondersteunend verhaal wordt mij nu iets te gortig...Maar ik zal van de week wat fototjes sturen naar Kristal! Mag zij het doen! :wink:

Ben wel in dubio: Lakwerk was op de schaafplekken na heel erg gaaf, maar er was geen plaatwerkdeel op beide zijkanten zonder buts bult schramdeuk of ander letsel.
Ik denk dat het toch zonde is om alles helemaal domweg over te blazen - en iets meer de orginaliteit te behouden (ik doel alleen op kleine deukjes zonder lakschade) Misschien moet er een klein krasje of deukje behouden blijven - geen deukenbak hoor! - Doel: roestvrij en netjes in plaats van een overgeblazen ding.....Maar de eigenaren bepalen....Photo's will follow!
Begrijpelijk Tom! Ik was gewoon nieuwsgierig naar het zo voortvarend gestarte project :wink:
Vwb dat 'overblazen' ; beetje patina mag ze wel hebben toch?Anders staat t ook weer zo 'opgeknapt'...
Ben benieuwd ,hoe t masjien er straks bij zal staan... 8)
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 28, 2006 11:08

Kristal; Fotooookes. Kopen ze een nieuwe, dure camera en posten ze niks meer. :? :wink:

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mei 28, 2006 11:17

Ja Kristal - even naar mij rijden - fototjes - en weer terug om deze hongerige jongens van FOTOKES te voorzien! :wink:

ALFACENTRO

Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

di mei 30, 2006 12:36

Kristal; Fotooookes. Kopen ze een nieuwe, dure camera en posten ze niks meer. :? :wink:
Helaba Kastaar , als gij ons sponsort , willen we wel voor wat fotookes 400 km rijden hoor ... :wink:

Een beetje patina mag ze van ons zeker behouden . Dus Tom : Het is goed zo . Het enige wat nu telt is dat ze naar huis kan , want de hele goegemeenschap zit hier al op mijn kop ... :roll: En we willen uiteraard naar de transaxledag ... :wink:

En nee ... We zijn niet ongeduldig . :lol: Maar nog wat fotookes zou inderdaad geen kwaad kunnen . :D

Kristal

thomfr
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

di mei 30, 2006 16:52

Ze ooit in aankoopstaat gezien, ben dus nu erg benieuwd..

Thom

ps: moest Thierry Inghels laatst wel uitleggen hoe het kon dat hij de 90 verkocht had aan "dorpsgenoten" maar dat ie opgehaald werd door een "Ollander"... :-)
(dacht dat ie gelijk doorverkocht was)
It all started with a very popular coupé that was winning everything without having anything particularly special.
Carlo Chiti

1973 Giulia 1750 Super
1990 75 TS
1965 Volvo Duett
1967 Volvo Amazon 123GT
2015 Volvo V70

SPIDERVELOCE1750

di mei 30, 2006 16:59

Ze ooit in aankoopstaat gezien, ben dus nu erg benieuwd..

Thom

ps: moest Thierry Inghels laatst wel uitleggen hoe het kon dat hij de 90 verkocht had aan "dorpsgenoten" maar dat ie opgehaald werd door een "Ollander"... :-)
(dacht dat ie gelijk doorverkocht was)
Zeg maar dat we ze wel eens zullen komen laten zien in zijn nieuwe showroom :wink:

Kristal

SPIDERVELOCE1750

do jun 08, 2006 11:46

\:D/ \:D/ \:D/

Dit ziet er al fantastich uit !!! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog heel wat meer hier .

Maak jullie borst maaral nat voor de Transaxledag 8)

Merci Tom :thumbs:

Kristal

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do jun 08, 2006 12:01

Dirk - Giulia2000TS

Terug naar “Projecten”